06-08-2016, 09:26 PM
(06-08-2016, 03:49 PM)v6sa Kirjutas:Kõik nagu oli korras.........mingit ülekuumenemist enam! Nägin kurja vaeva ja kapoti all paremal on 18l kanister ja suure jõudlusega pump mis annab vett läbi klaasipesudüüside nii veeradikale kui turboradikale. Max temp oli 95C ja seda paar korda. Tahmatükk ei tohiks paha teha läheb klappide kaudu välja, pea on korras lasen muidugi klappide pidamist ka kontrollida kui juba lahti on. Kui oled pikal reisil siis hoiad igati mootorit nii ülekuumenemise kui ülekoormuse eest....lihtsalt halb kokkusattumus. Siit aga venekeelne saade autode vastupidavusest:(06-08-2016, 01:13 PM)hents99 Kirjutas: ...
Ehk niisama lihtsalt kolb ei purune. Miks ma seda mainin on see, et kui sa probleemi ei leia, siis uue kolviga ei pruugi ka mootor kaua kesta. Viga kindlasti kolvis endas pole. Peab olema liigne kütus või muu vedelik silindris, aga nn hüdroluku puhul kõverdub reeglina keps.
Või võõrkeha silindris. Näiteks tahmatükk või purunenud õhufiltri osa.
Kas teised kolvid on OK?
Istuvad kõik sama kõrgel (see hüdroluku vihje)?
Kas plokikaas on sirge ja OK?
Kas klapipesad on terved ja kinni? Klapid peavad korrektselt?
Kas pihusti korrektsioonarv vahetusel tarkvarasse anti?
Üldiselt mida aasta edasi, seda õrnemaks mootorid muutuvad ja seda lühemaks jääb rõõm "tuunimisest".
https://www.youtube.com/watch?v=bDOwzFOlb4Q
Kuna silindritel kulumise märke pole siis sama mõõduga originaalkolvid sisse.