06-08-2016, 04:47 PM
Softiga pigem jah läheb kohe....
Mina paneks oma panuse pihustitele ja kehvale juhusele.
Kui mb tehnika ei kesta, siis mis üldse? Võsa, tehnika läheb ikka paremaks, mootorid on lihtsalt 2-3x võimsamaks läinud võrreldes vanadega ja sealt ka ressursside piirid tulevad kiiremini.
CDI mootorid juba toodavad sama litraazi juures mitmeid kordi suuremat väänet ja kui sinna veel +100-150Nm otsa pannakse ei juhtu ka mitte midagi.
Kuumaks läheb ikkagi rohke kütuse ja vähese õhu tõttu, mis võib ka vihjata kehvale softile, lihtsalt nt mägedes suure koormusega tuleb see viga välja, sest niisama madala koormusega töristades ei lähegi kuumaks.
Ülekuumenemine diislil tähe, et midagi on väga valesti.
Eriti kaasaegsel mootoril, kus on kõikvõimalikud andurid, mis tööd kontrollivad.
Ehk isegi suure piinamisega (tahtliku lõhkumise) ei ole sisuliselt võimalik mootorist jagu saada. Seda juhul kui pole softi moditud või on seda tehtud kvaliteetselt. Aga pigem jah, pihustid vms.
Originaalsoftiga peab suurel koormusel mootor laitmatult töötama ka nt soojas kliimas ala 50+ kraadi õhutemperatuuri juures, ja töötabki. Nt Araabiamaades sõidavad pealekeeratud softiga muretult, isegi imestasin, et temp liiga ei tee.
Kus sa softi tuunida lasid?
Mina paneks oma panuse pihustitele ja kehvale juhusele.
Kui mb tehnika ei kesta, siis mis üldse? Võsa, tehnika läheb ikka paremaks, mootorid on lihtsalt 2-3x võimsamaks läinud võrreldes vanadega ja sealt ka ressursside piirid tulevad kiiremini.
CDI mootorid juba toodavad sama litraazi juures mitmeid kordi suuremat väänet ja kui sinna veel +100-150Nm otsa pannakse ei juhtu ka mitte midagi.
Kuumaks läheb ikkagi rohke kütuse ja vähese õhu tõttu, mis võib ka vihjata kehvale softile, lihtsalt nt mägedes suure koormusega tuleb see viga välja, sest niisama madala koormusega töristades ei lähegi kuumaks.
Ülekuumenemine diislil tähe, et midagi on väga valesti.
Eriti kaasaegsel mootoril, kus on kõikvõimalikud andurid, mis tööd kontrollivad.
Ehk isegi suure piinamisega (tahtliku lõhkumise) ei ole sisuliselt võimalik mootorist jagu saada. Seda juhul kui pole softi moditud või on seda tehtud kvaliteetselt. Aga pigem jah, pihustid vms.
Originaalsoftiga peab suurel koormusel mootor laitmatult töötama ka nt soojas kliimas ala 50+ kraadi õhutemperatuuri juures, ja töötabki. Nt Araabiamaades sõidavad pealekeeratud softiga muretult, isegi imestasin, et temp liiga ei tee.
Kus sa softi tuunida lasid?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering