04-08-2016, 09:51 PM
Konkreetset vedru ei ole teinud. Aga Fordi ja Škoda oma sai tehtud nii, et võetud keeratav purgikaas ja sellesse hakatud vedru sisse kerima. Kindad peavad käes olema ja soovitav on panna prillid ette - see sunnik tahab kerimise ajal paar korda kindlasti minema panna enne, kui tagasi kettaks muutub.
Kui ketas koos, siis sai paarist kohast traadiga pakiks tõmmatud ja lisakätepaari abiga kassett raami surutud. Üldiselt oli kummalgi juhul ähkimist üksjagu... esimene kord ei taibanud purgkaant ka võtta - kerisin julgelt kümmekond korda enne, kui ketta kokku sain.
Ohutum ja vähem vaevaline on tõenäoliselt korrasoleva hankimine...
Kui ketas koos, siis sai paarist kohast traadiga pakiks tõmmatud ja lisakätepaari abiga kassett raami surutud. Üldiselt oli kummalgi juhul ähkimist üksjagu... esimene kord ei taibanud purgkaant ka võtta - kerisin julgelt kümmekond korda enne, kui ketta kokku sain.
Ohutum ja vähem vaevaline on tõenäoliselt korrasoleva hankimine...