02-03-2007, 03:55 PM
Julgen arvata, et kui reaalselt vaadata uute amortide/vedrude hinda, tervele jooksule, siis on järgmine probleem kohe käes......hind....ega seegi odav ei ole....kompressori hinda ei saa, aga ühe amordi oma kindlasti saab.....Siis ümberehtamine - olen 99% kindel, et keres on erinevused tavalise ja õhkvedrustuse vahel, nimelt kinnitused kere ja sildade küljes... Seeläbi tähendab "ümberlõikamine" keredetailide väljalõikamist ja keevitust, mis tähendab auto laiali lammutamist ja tõsist tööd, mis kõik maksab. Kui veel kaskod ja muud asjad ka peal on siis on ka kihvt..... Sellsie auto puhul ei ole see odav lõbu.....
Meie kaagutame? Enne oleks võinud endale selgeks, teha, millega tegu on ja mis ja kuipalju mis asi maksab, see ei ole nüüd uudis, et õhkvedrustus on väga kallis lõbu ja kallis pidada, meie teedel ei saagi sellised asjad kesta...
Ise teen vastupidist protsessi, taastan nivooga autot ära, vaja verdud/amordid vahelt jälle ära saada ja hüdraulika asemele panna, sest mingi idioot on omal arvanud, et kihvt, ehitame auto ringi.....
Lihtsalt enne auto ostu võiks natuke ringi vaadata ja selgeks teha millega tegu ja mis kui palju maksab.....kui sul elektriaknal mootor läbi kärssab või nupp katki läheb, ei pane sinna vändaga akent asemele....
PS: Mis selle auto vedrustuses üldse viga on? Muu maailm on kasutatud õhkvedrustuse osasdi täis, ega ainult Eestis sellised ei sõida.....
Meie kaagutame? Enne oleks võinud endale selgeks, teha, millega tegu on ja mis ja kuipalju mis asi maksab, see ei ole nüüd uudis, et õhkvedrustus on väga kallis lõbu ja kallis pidada, meie teedel ei saagi sellised asjad kesta...
Ise teen vastupidist protsessi, taastan nivooga autot ära, vaja verdud/amordid vahelt jälle ära saada ja hüdraulika asemele panna, sest mingi idioot on omal arvanud, et kihvt, ehitame auto ringi.....
Lihtsalt enne auto ostu võiks natuke ringi vaadata ja selgeks teha millega tegu ja mis kui palju maksab.....kui sul elektriaknal mootor läbi kärssab või nupp katki läheb, ei pane sinna vändaga akent asemele....
PS: Mis selle auto vedrustuses üldse viga on? Muu maailm on kasutatud õhkvedrustuse osasdi täis, ega ainult Eestis sellised ei sõida.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”