02-03-2007, 12:18 PM
Raigo545 Kirjutas:Ma sain teada jah mis maksab aga kui pole nagu midagi kirjutada siis olege vait...ma küsisin küsimuse et uurida mis võimalused on ja siis mõni hakkab targutama..ma arvan et mulle võib ema ka loengut pidada ja see pole sinu asi kas jõuan üleval pidada jne..?
Sa vahi, kus pani... Rolz, Sa oled surnud!
Vastus Sinu küsimusele on: Saab küll. Kõike saab vahetada ja kui ei ole 1:1 sobivat osa, siis saab leiutada.
Sry, kui hella kohta puudutasime, kuid maailmas on palju autosid, millel ei pea nivoo- või pneumovedrustust tavalise vastu vahetama, sest seda lihtsalt ei pakuta.
Kui omapärase (ja oi, kui mugava) süsteemi korrashoid üle jõu käib, siis peaks ehk midagi lihtsamat vaatama... Siin on küllalt nähtud neid tegelasi, kes ostavad MB, sest see on NII vastupidav auto, et hooldama ka ei pea. Ja siis halavad mõne aja pärast, et ikkagi peab hooldama ja selle megavarustuse vidina hind on NII kõrge, kas seda ei saaks asendada tavalise auto tükiga... Saab küll, aga miks? Mis on siis sellises varustuses auto ostmise point? On odavamaid ja ökonoomsemaid autosid turul, kui seda on MB. Aga nendes puudub tihtipeale see MISKI, mis MB rooli taha istuma kutsub.
Mina tean üsna hästi, et kui meie säästuka tagaamordid kord koolevad, siis remondilaks on 10 kEEK (2x3500 amordid+2x1500 padjad). Aga see on lõiv, mida ma olen nõus maksma Nivomat-i omamise eest. Ma saan aru kuuemeestest, kes peavad vahetama 4x xxxx eek amorte+muud juurdekuuluvad vidinad (nagu ka teemalagataja ilmselt). See on kallis laks, paneks ennastki ilmselt õhku ahmina. Aga mitte neid eemaldama, sest turul on piisavalt tavavedrustusega masinaid.
Aga nudida üks heas varustuses auto ära lihtsalt sellepärast, et hetkel pole võimalust, on kah tobe. Vähemalt enamiku selle foorumi kasutajate arvates.
Aga tee sawp ära ja kirjuta oma kogemustest. Siis on järgmisel küsijal juba lihtsam. Ennustan, et neid hakkab tekkima, kuna rahvas muutub jõukamaks, aga pole nõus teiste vigadest õppima ning ikkagi ostetakse endale ülejõukäiv liikur (SEE ON ÜLDISTUS ÜLE MARKIDE).