28-06-2016, 02:41 PM
(27-06-2016, 07:11 PM)v6sa Kirjutas: 1) kuniks tühikäigul mingit rõhku on, pole veel häda. Südame rahustuseks võiks muidugi üle mõõta usalduväärse manomeetriga, et andur ikka õigesti mõõdab. Ka paksem õli toob soojal mootoril rõhku juurde. Mis õli sees on?
2) Kolin pole hea. Kuula vardaga, kust koliseb ja siis saame edasi heietada.
3) Kui ABS ise toimib, siis ma esialgu töötavat asja ei torgiks. Kui, siis võiks pumba pistiku üle vaadata ja universaalõliga sisse marineerida.
4) Kas SRS põleb pidevalt? Ega lahtise padjajuhtmega süüdet sisse ei pannud? Ma ei mäleta, aga kas SRS pirn mitte eraldi juhtme otsas olnud? Ehk pirnid vales pesas ja põleb hoopis hõõgküünalde pirn (mis ka mäletamistmööda eraldi juhtme otsas on).
5)Mis nägu on käigukasti õli? ON tase normis? Millal vahetatud? Kas põhjagaasiga paugutab samamoodi, nagu keskmiselt vajutades?
1) ja 5) Mõlemad õlid on hiljuti vahetatud.
Mootoriõliks on Mannol'i Diesel extra (SAE 10W-40, API CH-4/SL, ACEA B4/A3, Semi - sytnhetic) ja automaatkasti õliks on Valovilne'i ATF Type D. Õlitasemed on normis ja põhjagaasiga vahetab käiku oivaliselt, keskmiselt vajutades paugutab. Kõige suurema paugu teeb ta siis kui enne käiguvahetust võtta gaas maha, siis kohe masin nagu hüppaks.
2)Praegu jään vastuse võlgu, kust täpsemalt koliseb, kuna sellise sooja ilmaga ei saa kolinat kätte. Kuid tekkis teooria, et kuna klapikambrikaane tihend tahab vahetust (lekib õli-vähe), siis õlitase madalaks jäänud pika aja peale ja valasin hetkel juurde. Vaatan, mis jahedama ilmaga teeb. Samuti ei välistaks veel pihustiotsi.
4)SRS põleb pidevalt ja pirnid õiges kohas. Muidu on eraldi juhtme otsas: SRS, ABS, eelsüüde, hõõglamp ja kojamehe värk. Arvan, et tuleb katsetada SRS juhtmed uuesti ühendada ja akult 10 minutiks klemmid maha. Kuid roolialused juhtmed kõik nii segamini, et ei teagi, kas õiged ka üles leian.
3)ABS toimib ja ilmselt viga selles nagu kasutaja kaupo51 kirjutas - mõni andur läbi.