27-02-2007, 11:43 PM
Tere tere!
Käesolevaga siis tunnistan ausalt ja puhtsydamlikult et olen oma tjuunimesega suundunud ärapöördamatult tundmatutele segastele radadele... vist bussi ehitamas omadega.
Nimelt ongi nagu eesmärgina kujunemas miski 60 - 80 kw 123 millega söidaks selliseid veernand miljoni miiliseid hooldusvahemikke... Selline igiliikur, 123 vist selline peaaegu ongi..
Senine sommide kogemus näitab et papid kimavad 1,2 milli ilma probleemideta ja annavad aga hagu edasi, noorsugu kärsatab mootori aurutuks 300 000 km ja siis virisevad..
Oma vähese arunaukese viimaste juppide riismetega ajusin et tegemist eip saa olla miski muu kui optimaalse tööreziimi eiramisega ja ekstremaalse ekspluotatsioonireziimiga liialdamisega - blank 200d 123 mis liigub keskmist 100 kmh karjub su peale ikkä täiega et "idioot oled vöi - ma ei kavatse sellist h...mist kaua taluda ja annan saba peaaegu kohe so järgneva 3 a jooksul.. idikas mitte autujuht selline!" -Oma körvaga kuusin vist peaagu sellise teksti ära.. kui Botnia lahe pöhjatippu ja tagasi lendasin.
Ehk siis ylekanded höredad, mootori tööreziim liiga körge. Neid vaja alandada nu ja sellest lugu hakkaski. Mootori numbri lähen ja vaatan kapoti alt yle. Enam eip tea mis sealt vastu vöib vaadata..
Kardaani ristliigend andis saba vast sillakinnituste kummimuhvide, vedrude ja amortide yhise kulumise koosmöju tagajärjel ja - vahepeal krutiti mulle alla käigukast "mis ei ole söiduauto oma aga kölbab kyll" - tulemus oli nukker..
Nyydse köik originaaliks tagasi vahetatu ja köik on kena.. differ veel korra vahetusse läeb, 3.47 jääb alla aga uuem veidi.
Ja remondis eip käi enam- teen ise - niipalju kui vähegi suudan.
Surveaste jahh peaks möötma mis ta siis olla vöib.. ei tea muud kui manuaalist numbrit
Talvehommiku kas vötan masinalt saba postist vöi söidan miski 1200 m2 remondihallist välja... mehed.. nädalavahetusel on köik see minu kasutada:biggergrin: Tööriistad vaid omad.. tööandja seis kehv/nutune, viimane remont vallandati ohjeldamatu alkoholismi töttu.
Mootori remondi tasuvus on väga hea kysimus. Kui ma olen öigeti hadunud on mootori vahetus päeva töö, keretöid aga vöib teha kaua kaua kaua... a kere on mul ok.
Kui vörrelda uute masinate hindadega siis me räägime praegu vist.... lisavarustuse kliima vöi originaal radika(?) hinnast..vist.. vöi siis esitule komplekt..
Seega miskid möistlikud investeeringud 10 - 20 k ostuhind + 15 remont annavad kap remondi masina hinnaga 35 -40 k? Ja selle eest saaks mis seisus grand punto..? omega? bmw....
Yhesönaga mötlemise ainet ju on. Kui arvestada kogu kulutustega elutsykli kohta siis pole kahh paha kui söita miski 5 a.. Liisinguga vörreldes on valik vaba- sa ei pea maksma - sa ju vöid taastada teatud punktist edasi..
Eeslikese ohjeldamatu tjuunimise sivuproduktina olen omandanud 2 varu 123-e ja kruttimas parasjagu maha köike mis kruvidega lahti käib. Yks 200d 85 ja teine 300d 81 :bigsmile: hind kokku 600 euri kahe masina eest. Keresid praktiliselt pole, 1/3 tehnikast juba kasutusel
Ehk siis 9000 eek ja kaks täiskomplekt masinat... varu mootorid
Nujah ja mängu ilu... söidutada pidevalt 140+ kw klubi seltsimehi kes päris ausalt tunnistavad et nende masinatelt kukuvad kohe kohe rattad alt.. ja remont on kallis.. nujahh .
Et soovunelmates teeks
- 200d 85 a mootori kap remondi proffide rallimeeste juures... kuipaljud autumehaanikud on kuulnd terminit väntvölli balanss käsi pysti - nujahh...
- ja siis veel see apex helikindlas korpuses,
- 3.47 differ,
- moditud pihustid ja
- öli radikas 300d-lt koos ölifiltri korpusega,
kokku miskit 60 - 80 kw ressursiga 1milj km... klassikalises sisus...
enojahh selline see mehe önn ongi :tongue: Vast saan sygiseks tehtud, aint see kap remont kysimus. söltub igapäeva tööst paljulti.:demond:
Tänud nimede ja nöuannete eest!
Käesolevaga siis tunnistan ausalt ja puhtsydamlikult et olen oma tjuunimesega suundunud ärapöördamatult tundmatutele segastele radadele... vist bussi ehitamas omadega.
Nimelt ongi nagu eesmärgina kujunemas miski 60 - 80 kw 123 millega söidaks selliseid veernand miljoni miiliseid hooldusvahemikke... Selline igiliikur, 123 vist selline peaaegu ongi..
Senine sommide kogemus näitab et papid kimavad 1,2 milli ilma probleemideta ja annavad aga hagu edasi, noorsugu kärsatab mootori aurutuks 300 000 km ja siis virisevad..
Oma vähese arunaukese viimaste juppide riismetega ajusin et tegemist eip saa olla miski muu kui optimaalse tööreziimi eiramisega ja ekstremaalse ekspluotatsioonireziimiga liialdamisega - blank 200d 123 mis liigub keskmist 100 kmh karjub su peale ikkä täiega et "idioot oled vöi - ma ei kavatse sellist h...mist kaua taluda ja annan saba peaaegu kohe so järgneva 3 a jooksul.. idikas mitte autujuht selline!" -Oma körvaga kuusin vist peaagu sellise teksti ära.. kui Botnia lahe pöhjatippu ja tagasi lendasin.
Ehk siis ylekanded höredad, mootori tööreziim liiga körge. Neid vaja alandada nu ja sellest lugu hakkaski. Mootori numbri lähen ja vaatan kapoti alt yle. Enam eip tea mis sealt vastu vöib vaadata..
Kardaani ristliigend andis saba vast sillakinnituste kummimuhvide, vedrude ja amortide yhise kulumise koosmöju tagajärjel ja - vahepeal krutiti mulle alla käigukast "mis ei ole söiduauto oma aga kölbab kyll" - tulemus oli nukker..
Nyydse köik originaaliks tagasi vahetatu ja köik on kena.. differ veel korra vahetusse läeb, 3.47 jääb alla aga uuem veidi.
Ja remondis eip käi enam- teen ise - niipalju kui vähegi suudan.
Surveaste jahh peaks möötma mis ta siis olla vöib.. ei tea muud kui manuaalist numbrit
Talvehommiku kas vötan masinalt saba postist vöi söidan miski 1200 m2 remondihallist välja... mehed.. nädalavahetusel on köik see minu kasutada:biggergrin: Tööriistad vaid omad.. tööandja seis kehv/nutune, viimane remont vallandati ohjeldamatu alkoholismi töttu.
Mootori remondi tasuvus on väga hea kysimus. Kui ma olen öigeti hadunud on mootori vahetus päeva töö, keretöid aga vöib teha kaua kaua kaua... a kere on mul ok.
Kui vörrelda uute masinate hindadega siis me räägime praegu vist.... lisavarustuse kliima vöi originaal radika(?) hinnast..vist.. vöi siis esitule komplekt..
Seega miskid möistlikud investeeringud 10 - 20 k ostuhind + 15 remont annavad kap remondi masina hinnaga 35 -40 k? Ja selle eest saaks mis seisus grand punto..? omega? bmw....
Yhesönaga mötlemise ainet ju on. Kui arvestada kogu kulutustega elutsykli kohta siis pole kahh paha kui söita miski 5 a.. Liisinguga vörreldes on valik vaba- sa ei pea maksma - sa ju vöid taastada teatud punktist edasi..
Eeslikese ohjeldamatu tjuunimise sivuproduktina olen omandanud 2 varu 123-e ja kruttimas parasjagu maha köike mis kruvidega lahti käib. Yks 200d 85 ja teine 300d 81 :bigsmile: hind kokku 600 euri kahe masina eest. Keresid praktiliselt pole, 1/3 tehnikast juba kasutusel
Ehk siis 9000 eek ja kaks täiskomplekt masinat... varu mootorid
Nujah ja mängu ilu... söidutada pidevalt 140+ kw klubi seltsimehi kes päris ausalt tunnistavad et nende masinatelt kukuvad kohe kohe rattad alt.. ja remont on kallis.. nujahh .
Et soovunelmates teeks
- 200d 85 a mootori kap remondi proffide rallimeeste juures... kuipaljud autumehaanikud on kuulnd terminit väntvölli balanss käsi pysti - nujahh...
- ja siis veel see apex helikindlas korpuses,
- 3.47 differ,
- moditud pihustid ja
- öli radikas 300d-lt koos ölifiltri korpusega,
kokku miskit 60 - 80 kw ressursiga 1milj km... klassikalises sisus...
enojahh selline see mehe önn ongi :tongue: Vast saan sygiseks tehtud, aint see kap remont kysimus. söltub igapäeva tööst paljulti.:demond:
Tänud nimede ja nöuannete eest!