26-02-2007, 09:55 PM
1. Armatuuri eemaldamine praegu välitingimustes vöib tähendada hulga plasti juppide purunemist!!
2. A pilari liistud tulevad kruvikaga kangutades, profi vötetega eip purune a tösiselt kui sul eip ole + 15 c ei tasuks seda köike kiskuda, jäljed jäävad maha
3. Köigepelat vast a pilarite plastik, siis kölari katted maha siis alumised esiplastikud pölvede eest, sealt pääred keskkonsooli kylje vaipadeni, siis tasapisi keskkonsool.. ja siis veel kuskil12 - 16 mutikat peidus ja vastu vaatab jube hunnik trosse ja juhtmeid. Mötle häste järgi mis teed, märgista teibiga ja kirjuta peale mis on mis, mudu raske kokku panna pärast, kaugemale ma polep lännu. Eriline ettevaatus keskkonsooli nuppudega, pöhi puruneb kergelt- selline kausike seal
4. Ukselinkide vahetus suht lihtne- met äär ukse luku ymbert ära, ukse käepidemed kruvid peidus seal sees, siis kruvikas vahele ja kanguta ukse papid lahti, ettevaatlikult, plastik tyyblid peaks kröps lahti tulema - osa nendest vöib olla purunenu - varu kannatust ja doonar ukse papid kust neid vötta. Avamise lingid kinni ukse kyljes kruvidega eip ole probleem.
5. ETTEVAATUST! juhi ukse papp tyleb lahti kangida tyyblitest JA TÖSTA yles, mudu löhud tavaari sahtli kinnituse- see on ukse plekis oleva eelndi taga kinni - oste tömme tähendab katkist sahtlit.
6. Jäta keevitamine viimaseks vöimaluseks, tapab korrosiooni kaitse kihi keevise ymber ja seda peaageu vöimatu originaal kondensiooni taastada(?) - täpne teave puudub, vast targemad pajatavd- kylmtsinkimine??
7. Kere paneelide eemaldamisel ole valmis moraalselt rasketeks vaatepiltideks, seda eip tea keegi kuipalju mida seal peidus.
8. Enne pöhjalikku renoveerimist vaata yle tagavedrude ylemised otsad ja korrosioon nende ymber.. ja tagumised palgid samas piirkonnas. tavaliselt köige hullem seal..
Rohkem tarka eip oska pajatada..
jöudu
2. A pilari liistud tulevad kruvikaga kangutades, profi vötetega eip purune a tösiselt kui sul eip ole + 15 c ei tasuks seda köike kiskuda, jäljed jäävad maha
3. Köigepelat vast a pilarite plastik, siis kölari katted maha siis alumised esiplastikud pölvede eest, sealt pääred keskkonsooli kylje vaipadeni, siis tasapisi keskkonsool.. ja siis veel kuskil12 - 16 mutikat peidus ja vastu vaatab jube hunnik trosse ja juhtmeid. Mötle häste järgi mis teed, märgista teibiga ja kirjuta peale mis on mis, mudu raske kokku panna pärast, kaugemale ma polep lännu. Eriline ettevaatus keskkonsooli nuppudega, pöhi puruneb kergelt- selline kausike seal
4. Ukselinkide vahetus suht lihtne- met äär ukse luku ymbert ära, ukse käepidemed kruvid peidus seal sees, siis kruvikas vahele ja kanguta ukse papid lahti, ettevaatlikult, plastik tyyblid peaks kröps lahti tulema - osa nendest vöib olla purunenu - varu kannatust ja doonar ukse papid kust neid vötta. Avamise lingid kinni ukse kyljes kruvidega eip ole probleem.
5. ETTEVAATUST! juhi ukse papp tyleb lahti kangida tyyblitest JA TÖSTA yles, mudu löhud tavaari sahtli kinnituse- see on ukse plekis oleva eelndi taga kinni - oste tömme tähendab katkist sahtlit.
6. Jäta keevitamine viimaseks vöimaluseks, tapab korrosiooni kaitse kihi keevise ymber ja seda peaageu vöimatu originaal kondensiooni taastada(?) - täpne teave puudub, vast targemad pajatavd- kylmtsinkimine??
7. Kere paneelide eemaldamisel ole valmis moraalselt rasketeks vaatepiltideks, seda eip tea keegi kuipalju mida seal peidus.
8. Enne pöhjalikku renoveerimist vaata yle tagavedrude ylemised otsad ja korrosioon nende ymber.. ja tagumised palgid samas piirkonnas. tavaliselt köige hullem seal..
Rohkem tarka eip oska pajatada..
jöudu