05-06-2016, 09:35 PM
(04-06-2016, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:(03-06-2016, 10:38 PM)allgoes Kirjutas: Et probleem lahenduseta ei jääks, autol diagnoositi väljaveninud kett ja kulunud nukkvõlli hammasrattad.
Aga üle visanud ei olnud? Esimest korda kuulen, et kett sedamoodi äkitselt ära venib...
Või ei leitud tegelikku viga siiski üles ja tegeldi esimese silmahakanuga...
Kas veakoodide loetelu ka kätte anti? Kui mootor puterdas, pidi midagi ka mällu jääma...
Sellisena nagu ta oli sõitsin 90km Tartu, maanteel sõitis samamoodi nagu enne. Silberis lisaks tavapärasele A hooldusele vahetati ka küünlad. Olles kolm tundi aega parajaks teinud, helistati, et pärast õlivahetust läks asi veel hullemaks ja selle autoga küll tagasi ei sõida. Diagnostika näitas nukkvõlli anduri viga. Poolteist nädalat hiljem oli neil niipalju aega, et mootoril klapikambrikaas maha võtta. Kett oli küll veninud, aga oleks võinud veel kesta. Probleemi põhjustasid kulunud nukkvõllihammasrattad, mis tähendas, et pärast õlivahetust viskas kindlasti hamba üle. Kas Tartu sõitsin ka ülevisanud hambaga, seda nüüd ei tea...