26-02-2007, 09:35 PM
On siis 123 mudel, aastast 83, mootor 2.0, manuaal kast.
Kavas vanake natuke korralikumasse olukorda viia ja seoses sellega on tekkinud mõned küsimused, kuna ise ei ole avastanud veel moodust, kuidas teatud osad ära võtta ja ära vahetada. Peaks mainima ka, et üldse esimene suurem ettevõtmine autode juures, seepärast ka natuke abi küsin.
Nimelt esiteks: Kuidas armatuurlauda vahetada? Kus on kinnitused ja mis selleks lahti tuleb võtta? Kujutan ette, et A-piilarite polsterdused tuleb maha võtta..aga kuidas need lahti tulevad, tõmmates? Vana armatuur on pragunenud ja kole.. uus on olemas, vahetamisevaev.
Süütelukk. Pole hetkel täies osas, on nagu poolikult. Võimalik auto kruvikeerajaga käima panna. Oletan, et kui armatuur ära, ei ole selle külge panek just kõige keerulisem..?
Seejärel, uste sisemised lingid. Kolm neljast on omadega suhteliselt läbi. Kuidas neid vahetada, on mingeid imenippe?
Siis, käigukast. Teiselt kolmandale vahetades nagu mõnel hetkel ragiseb kergelt. Kas asi käigukasti õlis? Või on mõni kala sees?
Läbisõiduks on masinal kuhugi 400 tuhande kanti, kuna on suht palju eluea jooksul seisnud. Selle aja peale kindlasti midagi on mootoris ka vahetamist vaja. Mis peab mercedestel kauem vastu, mis mitte?
Vahel mootor ka detoneerib, kuid sellejaoks on juba plaan olemas minna diagnostikasse ja süüte ja muud asjad korda teha lasta.
Ning nüüd kõige suurem kala auto juures. Tagumine parem tiib on mõlkis. Nüüd on dilemma. Kas osta uus tiib ja ära vahetada või vana üles taguda. Vana näeb küll väga nutune välja. Uue panemisega jälle probleem, et vaja rellakaga vana ära lõigata ja uus asemele keevitada. Jälle töö, mille suhtes puudub kogemus.
Lisaks muud nipet-näpet nii kere kui veermiku kallal. Mõned üksikud rooste kolded ja esimene parem vedru vaja vahetada.
Suured tänud nendele, kes viitsivad vastata ja aidata. Mida rohkem abi, seda edukamalt üks vana ja ilus masin paremas olukorras ringi veerema hakkab.
Ei ole siit foorumist kõiki vanasid teemasid veel läbi jõudnud otsida, kuid teen seda veel, seega ärge pahandage, et ei otsi :tongue:
Kavas vanake natuke korralikumasse olukorda viia ja seoses sellega on tekkinud mõned küsimused, kuna ise ei ole avastanud veel moodust, kuidas teatud osad ära võtta ja ära vahetada. Peaks mainima ka, et üldse esimene suurem ettevõtmine autode juures, seepärast ka natuke abi küsin.
Nimelt esiteks: Kuidas armatuurlauda vahetada? Kus on kinnitused ja mis selleks lahti tuleb võtta? Kujutan ette, et A-piilarite polsterdused tuleb maha võtta..aga kuidas need lahti tulevad, tõmmates? Vana armatuur on pragunenud ja kole.. uus on olemas, vahetamisevaev.
Süütelukk. Pole hetkel täies osas, on nagu poolikult. Võimalik auto kruvikeerajaga käima panna. Oletan, et kui armatuur ära, ei ole selle külge panek just kõige keerulisem..?
Seejärel, uste sisemised lingid. Kolm neljast on omadega suhteliselt läbi. Kuidas neid vahetada, on mingeid imenippe?
Siis, käigukast. Teiselt kolmandale vahetades nagu mõnel hetkel ragiseb kergelt. Kas asi käigukasti õlis? Või on mõni kala sees?
Läbisõiduks on masinal kuhugi 400 tuhande kanti, kuna on suht palju eluea jooksul seisnud. Selle aja peale kindlasti midagi on mootoris ka vahetamist vaja. Mis peab mercedestel kauem vastu, mis mitte?
Vahel mootor ka detoneerib, kuid sellejaoks on juba plaan olemas minna diagnostikasse ja süüte ja muud asjad korda teha lasta.
Ning nüüd kõige suurem kala auto juures. Tagumine parem tiib on mõlkis. Nüüd on dilemma. Kas osta uus tiib ja ära vahetada või vana üles taguda. Vana näeb küll väga nutune välja. Uue panemisega jälle probleem, et vaja rellakaga vana ära lõigata ja uus asemele keevitada. Jälle töö, mille suhtes puudub kogemus.
Lisaks muud nipet-näpet nii kere kui veermiku kallal. Mõned üksikud rooste kolded ja esimene parem vedru vaja vahetada.
Suured tänud nendele, kes viitsivad vastata ja aidata. Mida rohkem abi, seda edukamalt üks vana ja ilus masin paremas olukorras ringi veerema hakkab.
Ei ole siit foorumist kõiki vanasid teemasid veel läbi jõudnud otsida, kuid teen seda veel, seega ärge pahandage, et ei otsi :tongue:
E55 AMG