25-02-2007, 10:18 PM
Sai kunagi Ford tüüpi autole taga sillale ketaspidurid külge aretatud, mille tagajärjel muutusid tagapidurid väga heaks. Kuna esipidurid said tagapiduritega võrreldes kordades lahjemad, tuli ka esipidurid sama (millelt tagumine kettasüsteem sai võetud) mudeli ketaste/sadulate vastu välja vahetada. Sellega seoses muutus töösilindrite ruumala tüki suuremaks ja pidurdamisel läks pedaal suht vastu põrandat. Seega tuli välja vahetada ka peasilinder, mis oli originaalist 3mm suurema läbimõõduga. Arvan, et MB insenerid on tiba rohkem vaeva näinud autole pidurite väljamõtlemisega ja kui MB piduridetailid on korras, siis peaks see auto igal juhul hästi pidurdama. Kui aga on tõsine soov miskit vingemat pidurisüsteemi ehitada, siis peaks seda ilmselt kogu ulatuses tegema - nii esi, kui tagakettad ja pidurisadulad ja ka peasilinder (koos võimendiga, kui see on erinev). Vastasel juhul võib sellest autost lihtsalt üks tapariist saada.