13-05-2016, 02:19 PM
kulus palju vandumist ja vihastamist ning aega, aga uus surveklapp sai peale. 10 sek käiamist, üks pihustitoru natuke lõdvemaks, diislivahune õhk välja, 3 pööret ja käib jälle. Number 2 pihusti pussutab aga vapralt kapoti alla. Seda vist oma jõuga ei vaheta? Olin enne ka miskit tiksumist märganud, aga kuna olen varasemalt 3 klõbisevate nookuritega autot omanud ja mootori soojenedes häälitsemine ära kadus, ei osanud pihustit kahtlustada.
Ilmselgelt on lekkiva pihustiga sõitmine halb, aga kui halb? Kas see võiski vana klapi suremise põhjuseks olla? Eeldatavalt peaks nüüd olema võimalik omal jõul töökotta veereda, või lõhuks juba see midagi seal ära?
Ilmselgelt on lekkiva pihustiga sõitmine halb, aga kui halb? Kas see võiski vana klapi suremise põhjuseks olla? Eeldatavalt peaks nüüd olema võimalik omal jõul töökotta veereda, või lõhuks juba see midagi seal ära?