11-05-2016, 10:43 AM
Oled endale tõsiseltvõetava väljakutse muidugi kaela võtnud.
Tegu, millega nii "kallist" autot odavalt osta peab liigitama hobise tegevuse alla
Võta nendega ühendust, senimaani olen sealt alati kõik saanud, mis vaja: http://www.exclusiv-automobile.de/abc-fahrwerk/
Olen 101% kindel, et ka Su SLi esimeste amortide kinnitusžarniirid on kasutusea ületanud ja neid ei müüda eraldi, ainult koos amortidega.
Õnneks, need vanad müüvad: http://www.exclusiv-automobile.de/shop/ Olid ca 200 EUR/tk.
Ja kui satud ka ülemiste õõtsade vahetuse mõttele, siis tea, et see on täiesti vale väide, et W211/219 on samade õõtsadega, ei ole.
R230 omad on tõesti teise nurga alla ja jällegi ainult originaaltootja teema (Silberis oli ca 500 EUR/tk).
Soovitan leida uuema otsa R230 ülemised õõtsad, kus ülemine žarniir on vahetatav juba tehasest.
Võid seda ka vaadata: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid224706
ABC'l on oma luksusmaks, kuid peale selle omamist (kahel sõidukil), ei taha mina Airmaticust kuulda ka enam midagi.
Edu!
Tegu, millega nii "kallist" autot odavalt osta peab liigitama hobise tegevuse alla
Võta nendega ühendust, senimaani olen sealt alati kõik saanud, mis vaja: http://www.exclusiv-automobile.de/abc-fahrwerk/
Olen 101% kindel, et ka Su SLi esimeste amortide kinnitusžarniirid on kasutusea ületanud ja neid ei müüda eraldi, ainult koos amortidega.
Õnneks, need vanad müüvad: http://www.exclusiv-automobile.de/shop/ Olid ca 200 EUR/tk.
Ja kui satud ka ülemiste õõtsade vahetuse mõttele, siis tea, et see on täiesti vale väide, et W211/219 on samade õõtsadega, ei ole.
R230 omad on tõesti teise nurga alla ja jällegi ainult originaaltootja teema (Silberis oli ca 500 EUR/tk).
Soovitan leida uuema otsa R230 ülemised õõtsad, kus ülemine žarniir on vahetatav juba tehasest.
Võid seda ka vaadata: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid224706
ABC'l on oma luksusmaks, kuid peale selle omamist (kahel sõidukil), ei taha mina Airmaticust kuulda ka enam midagi.
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”