11-05-2016, 08:38 AM
(10-05-2016, 09:17 PM)erx000 Kirjutas: ...
Sõber ostis just uue Superbi ja täiesti uskumatu kui palju on taga ruumi, kindlasti rohkem kui tavalise kerega W140-s, arvan et isegi rohkem kui W220-s.
Jepjep, täiesti uskumatu, et paarikümne aastaga on suudetud MBst paremini ruumi kasutama õppida, eksole
Juhin paha inimesena siin tähelepanu sellele, et Superb ei ole essi konkurent, vaid siiski E. Mis ei muuda fakti, et Superbi tagaiste on ruumikaim omas klassis, 212 peab siin silmad maha lööma. Octavia konkureerib edukalt tsee aretistega, peamiselt hinna tõttu. Škoda hinna-kvaliteedi suhe on täna parim "saksa" autode seas.
Mis puudutab B3 (ja osaliselt ka B4) Passati ruumikuse fenomeni, siis olles endiselt nii B3 kui S124 kaubaliftide pruukija, julgen siin viriseda: Passati ruumikus on näiline. Jah, jalaruumi on mehiselt. Aga iste tekitab tunni järel tahtmise otsida selle loonud insener üles ja sooritada genofondi puhastusakt. Teine huumor on pakiruumi laius. Olles harjunud nelja pakiruumi toppima meetrisi asju muredeta, on paskaadi 94 cm laiust üllatavalt tihti probleemiks. Samas on tegu pelga ajaloolise faktiga, kuna tõenäoliselt on meie pere B3 üks viimaseid liikuvaid siinkandis. B5 on aga hoopis teisest puust auto, nagu ka paraolümpia analoogid.
Pisiasjad, ütlete? Aga just neist pisiasjadest koosnebki hea auto, millesse istud hommikul rõõmuga ja millest on Tartusse saabudes natuke kahju välja astuda. Vähe rõõmustab säästlik mootor, kui selle säästlikkuse tagamiseks tuleb pidevalt jälgida tahhomeetri osutit või mille iste on pärit eriteenistuse piinamisvahendite laost...