03-05-2016, 07:28 PM
Ca kuu aega tagasi 722.4 õlivahetusel oli samuti 1,5-2L puudu ja esimest testsõitu tehes kast libises meeletult. Kõik käigud läksid sisse, IV käik 4000rpm juures.
Kuidas nüüd võtta, kes otsib, see leiab. Enda masina peal olen aru saanud, et kergem on osta töötava masina pealt jupp, kui ise vana remontima hakata. Vana asi tahest tahtmata kulub ja detailid lähevad 25 aastaga vägagi hapraks (plastik, kumm, alumiinium), lõpptulemuseks võib ikkagi tekkida vajadus komplektse detaili soetamiseks. Säästad sellega enda närvikulu ja tihtipeale ka rahakotile leebem.
Praegu, kasvõi meie foorumis on küll ja veel mehi, kes müüvad oma neljasid juppideks ja siit foorumist ostes ei ole veel juhtunud, et rämpsu või kohe-kohe läbi minevat detaili oleks saanud.
Teema algajatajale soovituseks: võta ühendust hõbenool OÜ-ga või otse kastuajaga R129, kurda oma probleemi ja küsi palju selliste vigadega kasti remont maksma võiks minna.
Kuidas nüüd võtta, kes otsib, see leiab. Enda masina peal olen aru saanud, et kergem on osta töötava masina pealt jupp, kui ise vana remontima hakata. Vana asi tahest tahtmata kulub ja detailid lähevad 25 aastaga vägagi hapraks (plastik, kumm, alumiinium), lõpptulemuseks võib ikkagi tekkida vajadus komplektse detaili soetamiseks. Säästad sellega enda närvikulu ja tihtipeale ka rahakotile leebem.
Praegu, kasvõi meie foorumis on küll ja veel mehi, kes müüvad oma neljasid juppideks ja siit foorumist ostes ei ole veel juhtunud, et rämpsu või kohe-kohe läbi minevat detaili oleks saanud.
Teema algajatajale soovituseks: võta ühendust hõbenool OÜ-ga või otse kastuajaga R129, kurda oma probleemi ja küsi palju selliste vigadega kasti remont maksma võiks minna.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!