24-02-2007, 09:23 PM
Kõigepealt diffrist õli välja lasta.Siis kaan maha ja stopperid ära võtta.Peale diffri padja/puksi eemaldamist, differ ülespoole maximum pressida ja ratta juurest ots esimesena välja võtta.Tahab ehk natuke jõu kasutamist aga väga väiksel määral.Kui muidugi ratta rummu sees olevad nuudid pole kinni roostetanud, sel juhul suur haamer abiks.
Kumme vahetatakse kodus kruustangide vahel ,võllist kinni ja ots lüüakse haamri ning terasvõlliga maha.Haamriga otse peksta ei ole hea.Räägivad et vahel pidavat ka enne maha tulemist katki minema liigendid.Mingit stopperit seal pole, lihtsalt istuga kinni.
Profid kasutavad ühte riistapuud mis venitab kummi nii suureks, et saab üle liigendi võlli peale panna.Kas Eestis ka sellist asjandust leidub , ei tea.
Kumme vahetatakse kodus kruustangide vahel ,võllist kinni ja ots lüüakse haamri ning terasvõlliga maha.Haamriga otse peksta ei ole hea.Räägivad et vahel pidavat ka enne maha tulemist katki minema liigendid.Mingit stopperit seal pole, lihtsalt istuga kinni.
Profid kasutavad ühte riistapuud mis venitab kummi nii suureks, et saab üle liigendi võlli peale panna.Kas Eestis ka sellist asjandust leidub , ei tea.