27-04-2016, 03:26 PM
(09-04-2016, 12:56 PM)jaan140 Kirjutas:Mul pakkuda uusi mootori käppu originaal koodiga A6032236204 ja A6032232604 kui vaja neid asju siis võta ühendust tel. 51 16 627(09-04-2016, 11:02 AM)-Liitlane- Kirjutas: Tänud põhjaliku ülevaate eest. Seedin selle teksti korralikult läbi. Plaan on tänavalegaalne masina - kuna olen pigem harrastaja, kes korra-kaks kuus mantee pealt metsateele maha keerab. Otseselt müttamiseks masin ei tule.eeldan, et karteri põhja on 606 ja 603 omad on sarnased. 606 punnsilma mootori G aiste vahele panemisel põhi vastu diffrit käima ei hakanud. G 603 ja E 606 olid esiotsaga täiesti identsed. Ainus erinevus ongi juhi pool mootori padja jaoks väike süvend 603el. Lihtsam hakkida patja kui karterit. 463 ja 460 raamid täiesti erinevad, viimasele ei sobi sõiduka karteri hakkimata. Seepärast tõstsingi mootori esiotsa. 3,5 liitmisel turbokal ei mäleta miskist kopsikut olevat. Äkki 108 kw on see, need mõlemad ju 603-ed. Pane oma miskisest imelikust kopsikust pilt siia, siis oskavad nõu anda.
Kasutan W463 peaks om 603 turbokat - ma ei ole seda praegu vahele tõstnud, sest puuduvad käpad. Kuid tõesti plaan, et panna toestatult vahele ja siis edasi vaadata, mis saab.
Om603 turbokal on karteri küljes eraldi miski topsiku kujuga karteri osa - mis eesmärki see täidab?
Jas om603 originaal karter ei hakka siis 463 silla vastu ennast lõhkuma?
Originaalpadjad on veel nn metalli küljes kinni aga hülsid on padja kummi osa ära kulutanud - ise kaalusin, et panen paksema vaheseinaga hülsi, et jääks uuesti tihedalt - on kellelgi kogemust, kas võib selline lahendus toimima jääda? Kummi osa ise katki/murdunud ei ole.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõike. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõike. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.
Aa ja julgen väita, et sulle sobiksid kõik ridamootorite käpad mis G 463 kapoti alla pandud. Vähemalt r6-ed 100%. Vaja vaid testida nt r4 ja r5 käpa istumist r6 ploki kinnitus aukudesse. Testida saaks kuskil Mercedes-Benz lammaris, kus kõiki neid mootoreid vedeleb. Kui sõidukatele on vahetatavad omavahel siis G-l ju ka. Äkki lihtsustab otsimist. Ja variant on veel Läti g lammar. Hinnad on muidugi jubedad aga pakkumisi nagu oleks ka piisavalt. Olen nendega suhelnud paaril korral ja neil oli kõike. Numbrit pole ja vajadusel päästab Google või 4×4 foorumi otsing.