18-04-2016, 11:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2016, 11:48 PM ja muutjaks oli xcad.)
leiti lahendus. Andur pöörati 180 kraadi ja OK! Kõik toimib. Siin on ainuke aga: andureid on lugematu arv tüüpe, sellele lisaks ühed töötavad koos ühtede, teised koos teiste juhtblokkidega, juhtblokid aga on koos pumbaga, automaadiga oma, topeltratastega oma ja ühel aastal on samal mudelil mitu varianti j.n.e. MB on oma kvaliteedilt ja lahenduselt kuidagi kipakas........kui saaks lihtsamalt tehakse nii keeruliselt kui veel annab teha! Ja mitte üksi see andur vaid ka muud asjad. Olen kuulnud kuidas mõni tuttuue E klassi omanik ei saagi oma autot kasutada vaid on services päevast päeva.....kuni garantiiaja lõpuni ja siis?
Need laulusõnad "sapikas või mercedes" tuleks vastupidi panna. Sapikas sapikaks aga ei maksnud ka mitte M-igi, MB paned 40-50tuhat magama ja saad pasa, õnneks sprinterid ja kaubikud on natuke asjalikumad s.o. lihtsamad. Vahetati andur (vana läks katki) ~160EUR ja koos tööga 405.71EUR, sain odavalt oleks täis raha maksnud oleks kusagil 1500-2000 ära tulnud
Teiseks masinaks on dazia logan, see plank variant 2006a. väljalase ja pole probleeme v.a paar korda rehvis nael ja külmaga sai kapoti lingi puruks tõmmatud. Pidada olema "kõige halvem auto" vähemalt küsitluste järgi, pole ei kesklukku ega elektriaknaid ega roolivõimu.....aga sõidab ja pole ÜHTEGI PROBLEEMI. Mitte nii kui "autööstuse lipulaevaga" MB.
Need laulusõnad "sapikas või mercedes" tuleks vastupidi panna. Sapikas sapikaks aga ei maksnud ka mitte M-igi, MB paned 40-50tuhat magama ja saad pasa, õnneks sprinterid ja kaubikud on natuke asjalikumad s.o. lihtsamad. Vahetati andur (vana läks katki) ~160EUR ja koos tööga 405.71EUR, sain odavalt oleks täis raha maksnud oleks kusagil 1500-2000 ära tulnud
Teiseks masinaks on dazia logan, see plank variant 2006a. väljalase ja pole probleeme v.a paar korda rehvis nael ja külmaga sai kapoti lingi puruks tõmmatud. Pidada olema "kõige halvem auto" vähemalt küsitluste järgi, pole ei kesklukku ega elektriaknaid ega roolivõimu.....aga sõidab ja pole ÜHTEGI PROBLEEMI. Mitte nii kui "autööstuse lipulaevaga" MB.
(18-04-2016, 11:46 PM)xcad Kirjutas: leiti lahendus. Andur pöörati 180 kraadi ja OK! Kõik toimib. Siin on ainuke aga: andureid on lugematu arv tüüpe, sellele lisaks ühed töötavad koos ühtede, teised koos teiste juhtblokkidega, juhtblokid aga on koos pumbaga, automaadiga oma, topeltratastega oma ja ühel aastal on samal mudelil mitu varianti j.n.e. MB on oma kvaliteedilt ja lahenduselt kuidagi kipakas........kui saaks lihtsamalt tehakse nii keeruliselt kui veel annab teha! Ja mitte üksi see andur vaid ka muud asjad. Olen kuulnud kuidas mõni tuttuue E klassi omanik ei saagi oma autot kasutada vaid on services päevast päeva.....kuni garantiiaja lõpuni ja siis?
Need laulusõnad "sapikas või mercedes" tuleks vastupidi panna. Sapikas sapikaks aga ei maksnud ka mitte M-igi, MB paned 40-50tuhat magama ja saad pasa, õnneks sprinterid ja kaubikud on natuke asjalikumad s.o. lihtsamad. Vahetati andur (vana läks katki) ~160EUR ja koos tööga 405.71EUR, sain odavalt oleks täis raha maksnud oleks kusagil 1500-2000 ära tulnud
Teiseks masinaks on dazia logan, see plank variant 2006a. väljalase ja pole probleeme v.a paar korda rehvis nael ja külmaga sai kapoti lingi puruks tõmmatud. Pidada olema "kõige halvem auto" vähemalt küsitluste järgi, pole ei kesklukku ega elektriaknaid ega roolivõimu.....aga sõidab ja pole ÜHTEGI PROBLEEMI. Mitte nii kui "autööstuse lipulaevaga" MB. Mina soovitaksin MB inseneridel hakata prilllaudu disainima, ikka digitaalsed küll lõhna ja muud andurid, sinna tase küünib!