14-04-2016, 11:13 AM
Mis remonti vajab? Esialgu soovitaks lihtsalt "uus vana" mootor otsida. 100-250 euro kandis liiguvad 2.8 M104 mootorid.
Kaaneremont ilma plokikaanetihendi ja monteerimiseta ületab juba selle hinna.
Mul oli omal ka selline mõte, et remontida olemasolev mootor (sama auto, sama mootor), sest kusagilt lekib õli. Mõtlesin, et ostan mootori, panen pukki, vahetan tihendid ära ja ühe õhtuga vahetab 1:1 mootori ära.
Vana mootori saab hiljem pukki tõsta ja tagavaraks jätta, mõistagi remonditud kujul.
Sellise mootori remondiga saab sisuliselt igaüks hakkama, kes varem polte-mutreid keeranud. Tegemist ikkagi tänapäevamõistes iidvana mootoriga, kus pole ühtegi keerulist kohta ega vaja koostamisel progemist.
Kaaneremont ilma plokikaanetihendi ja monteerimiseta ületab juba selle hinna.
Mul oli omal ka selline mõte, et remontida olemasolev mootor (sama auto, sama mootor), sest kusagilt lekib õli. Mõtlesin, et ostan mootori, panen pukki, vahetan tihendid ära ja ühe õhtuga vahetab 1:1 mootori ära.
Vana mootori saab hiljem pukki tõsta ja tagavaraks jätta, mõistagi remonditud kujul.
Sellise mootori remondiga saab sisuliselt igaüks hakkama, kes varem polte-mutreid keeranud. Tegemist ikkagi tänapäevamõistes iidvana mootoriga, kus pole ühtegi keerulist kohta ega vaja koostamisel progemist.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering