09-04-2016, 11:02 AM
Tänud põhjaliku ülevaate eest. Seedin selle teksti korralikult läbi. Plaan on tänavalegaalne masina - kuna olen pigem harrastaja, kes korra-kaks kuus mantee pealt metsateele maha keerab. Otseselt müttamiseks masin ei tule.
Kasutan W463 peaks om 603 turbokat - ma ei ole seda praegu vahele tõstnud, sest puuduvad käpad. Kuid tõesti plaan, et panna toestatult vahele ja siis edasi vaadata, mis saab.
Om603 turbokal on karteri küljes eraldi miski topsiku kujuga karteri osa - mis eesmärki see täidab?
Jas om603 originaal karter ei hakka siis 463 silla vastu ennast lõhkuma?
Originaalpadjad on veel nn metalli küljes kinni aga hülsid on padja kummi osa ära kulutanud - ise kaalusin, et panen paksema vaheseinaga hülsi, et jääks uuesti tihedalt - on kellelgi kogemust, kas võib selline lahendus toimima jääda? Kummi osa ise katki/murdunud ei ole.
Kasutan W463 peaks om 603 turbokat - ma ei ole seda praegu vahele tõstnud, sest puuduvad käpad. Kuid tõesti plaan, et panna toestatult vahele ja siis edasi vaadata, mis saab.
Om603 turbokal on karteri küljes eraldi miski topsiku kujuga karteri osa - mis eesmärki see täidab?
Jas om603 originaal karter ei hakka siis 463 silla vastu ennast lõhkuma?
Originaalpadjad on veel nn metalli küljes kinni aga hülsid on padja kummi osa ära kulutanud - ise kaalusin, et panen paksema vaheseinaga hülsi, et jääks uuesti tihedalt - on kellelgi kogemust, kas võib selline lahendus toimima jääda? Kummi osa ise katki/murdunud ei ole.