09-04-2016, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2016, 10:45 AM ja muutjaks oli jaan140.)
606 punnsilma mootoriga 463 le ei pea karteri põhja ümber tegema. 460 le peab. Või tõsta mootori esiotsa ülesse poole. Mul mootor klapikaanest loodist väljas ca 5cm.
Juhipoolse originaal padja alumisest metalltallast rellakaga nurk maha ca 1,5 cm. Plekk U, mis on ümber kummi osa läheb vanaraua, kuid puks tuleb tagasi panna. Saed otsa maha ja polt suurte seibidega sisse. Eeldusel, et kasutad g originaal patju ja käppasid ja karteri põhja.
Kui auto rohkem offroad suunitlusega teeks ma ise mootori käpad ja kasutaks lääbapuksi. Jääb igavene. See aga eeldab omatehtud kronkusid nii ploki kui ka raami külge.
Oma 460 jäid veel selleks korraks g originaal padjad. Täpselt sellisena nagu tehas valmistanud on. Käpad on tehtud ise. Kuna g padi on suhteliselt kõrge ja vedel, kaotab see varsti oma tugevuse. Metsakal originaalid ei kesta kui autot tihti kreeni ajada, väsivad küll ruttu ära.
Tähtis osa on käigukasti padjad. Jälle see Mercedes-Benz originaal on odav ja läheb metsa masinal ruttu ribadeks. Kumm tuleb vulgist lahti. Tegin endale uazi mootori patjadele, mis on läbi poldiga. (2tk talas). Jällegi eluaegne.
Sumpsi on ka nendele tehtud ja ei kolise keresse ega jää pärast kände rippuma. Muidugi need uazi padjad tuleb õigesti paigaldada, et polt ja silm kuskil kokku ei saa. Vanadel patjadele kuluvad kraed ära ja tekib vibra keresse. Uazi puhul lahtised poldid enamikul korral küll süüdlased.
Kui sul tuleb tänavalegaalne auto siis pead kasutama originaal käppasid. Paljudel autodel avarii korral peaks irduma padi, g mersul aga peaks murduma käpp.
Juhipoolse originaal padja alumisest metalltallast rellakaga nurk maha ca 1,5 cm. Plekk U, mis on ümber kummi osa läheb vanaraua, kuid puks tuleb tagasi panna. Saed otsa maha ja polt suurte seibidega sisse. Eeldusel, et kasutad g originaal patju ja käppasid ja karteri põhja.
Kui auto rohkem offroad suunitlusega teeks ma ise mootori käpad ja kasutaks lääbapuksi. Jääb igavene. See aga eeldab omatehtud kronkusid nii ploki kui ka raami külge.
Oma 460 jäid veel selleks korraks g originaal padjad. Täpselt sellisena nagu tehas valmistanud on. Käpad on tehtud ise. Kuna g padi on suhteliselt kõrge ja vedel, kaotab see varsti oma tugevuse. Metsakal originaalid ei kesta kui autot tihti kreeni ajada, väsivad küll ruttu ära.
Tähtis osa on käigukasti padjad. Jälle see Mercedes-Benz originaal on odav ja läheb metsa masinal ruttu ribadeks. Kumm tuleb vulgist lahti. Tegin endale uazi mootori patjadele, mis on läbi poldiga. (2tk talas). Jällegi eluaegne.
Sumpsi on ka nendele tehtud ja ei kolise keresse ega jää pärast kände rippuma. Muidugi need uazi padjad tuleb õigesti paigaldada, et polt ja silm kuskil kokku ei saa. Vanadel patjadele kuluvad kraed ära ja tekib vibra keresse. Uazi puhul lahtised poldid enamikul korral küll süüdlased.
Kui sul tuleb tänavalegaalne auto siis pead kasutama originaal käppasid. Paljudel autodel avarii korral peaks irduma padi, g mersul aga peaks murduma käpp.