22-02-2007, 11:25 PM
-10´ga läheb mul soojaks ca 30 min sõiduga... siis veel ka päris soe ei ole, aga hakkab juba looma... pööretest loeb jah, kui kiiresti täpselt soojaks läheb... ma ikka proovin mootori vastu õrn (:tongue olla kuni normaalne töötemp. saavutatud... st. gaasijalg hästi kerge... edasi, kui õlid soojad, siis läheb juba südametunnistuspiinadeta :hump:
-10´ga olin hiljuti sunnitud ka kaks tundi autos aega parajaks tegema - mootor töötas kogu aeg, heater booster oli sees ja temperatuuritulp langes vääramatult 1/3 peale tavalisest normaalsoojast... 1/3 peal hakkas natuke puperdama, nagu tal minu puhul tavaks mile: siis lülitasin EC sisse, puperdamine kadus ja suht sinnapaika see näit ka jäi... siis mõne aja pärast lülitasin EC välja (heater booster läheb siis sisse) ja ennäe tõsi-tõsi, näit kerkis paar millimeetrit mile: ...aga mitte rohkem ...kulutas ca 1 liiter kütust selle ajaga (ca 94 km oli läbi sõidetud selleks hetkeks ja keskmine tõusis 9,2 pealt 10,3-ni) ...ja külm ei olnud - see on ju lõpuks kõige tähtsam :tongue: õlut juues oleks pidanud 6-packi ära jooma, et sama soe sees hoida mash:
soojenemise koha pealt peaks mitu masinat hommikul samast kohast samal marsruudil startima, ja siis peatusi tegema & võrdlema kellel kui soe on :lol: ...vist ei ole nii tähtis probleem mile:
kuidagi viimase paari päevaga on käe sisse harjunud uus nõks - foori all EC nupp sisse, sõidu ajal jälle välja... lambad söönud, hundid terved... ja saksa mootoriinsenerid peavad peenikest naeru... kindlalt on midagi valesti :biggrin:
aa see 6-pack... sellele kes "hehehe tänud " siin ülalpool ütles... minu tänud soovituse eest!
-10´ga olin hiljuti sunnitud ka kaks tundi autos aega parajaks tegema - mootor töötas kogu aeg, heater booster oli sees ja temperatuuritulp langes vääramatult 1/3 peale tavalisest normaalsoojast... 1/3 peal hakkas natuke puperdama, nagu tal minu puhul tavaks mile: siis lülitasin EC sisse, puperdamine kadus ja suht sinnapaika see näit ka jäi... siis mõne aja pärast lülitasin EC välja (heater booster läheb siis sisse) ja ennäe tõsi-tõsi, näit kerkis paar millimeetrit mile: ...aga mitte rohkem ...kulutas ca 1 liiter kütust selle ajaga (ca 94 km oli läbi sõidetud selleks hetkeks ja keskmine tõusis 9,2 pealt 10,3-ni) ...ja külm ei olnud - see on ju lõpuks kõige tähtsam :tongue: õlut juues oleks pidanud 6-packi ära jooma, et sama soe sees hoida mash:
soojenemise koha pealt peaks mitu masinat hommikul samast kohast samal marsruudil startima, ja siis peatusi tegema & võrdlema kellel kui soe on :lol: ...vist ei ole nii tähtis probleem mile:
kuidagi viimase paari päevaga on käe sisse harjunud uus nõks - foori all EC nupp sisse, sõidu ajal jälle välja... lambad söönud, hundid terved... ja saksa mootoriinsenerid peavad peenikest naeru... kindlalt on midagi valesti :biggrin:
aa see 6-pack... sellele kes "hehehe tänud " siin ülalpool ütles... minu tänud soovituse eest!