29-03-2016, 01:10 PM
(29-03-2016, 11:38 AM)v6sa Kirjutas:Ei, aga kui igas teemas kus kellelgi soov panna suuremad veljed või madal rehv näen tihti sinu poste teemal et nii pole õige. Kuikpguaeg seda teemast teemasse mainida, siis jääb selline mulje. Saan aru et maitsed on erinevad, aga korduvalt korrutada et nii pole õige on ka vale. Ilmselgelt on see kes need muudatused sisse viib sellega kursis, et kannatab rohkem veermik ja peab tähelepanelikult sõitma. Minu teada on lamavad politseinikud pandud eesmärgiga liiklust rahustada ja isegi tavakõrgusel oleva autoga millel õiged rattad all ei ole mina nõus nendest kiiresti üle sõitma - miks lõhkuda asjatult autot? 34mm kliirensiga autosid on ikka siin Eestimaal väga vähe, pole mõtet ka äärmustesse laskuda. Siiani pole oma 190ega kellelegi ette jäänud ja saab kõik sõidud sõidetud.(29-03-2016, 10:46 AM)JorgenP Kirjutas:(29-03-2016, 09:35 AM)v6sa Kirjutas: Kas selle autoga sõita ka kannatab? Või ainult aeglaselt veereda, vältides kõiki ebatasasusi...
Ma ei saa aru kuidas igas teemas sa täpselt seda sama küsimust viitsid küsida? Miks ei peaks saama? See, et 205/55/16 originaalmõõdust madalama rehvi ja suurema diameetriga velje paned ei tee autot sõidukõlbmatuks, samuti ei tee ka madaldus sidukõlbmatuks. Ja isegi tehasemõõtudes rehvidega aukudest läbi sõita on minu meelest lollus, miks autot meelega lõhkuda?
A miks minu mõttetu küsimus Sul sae käima tõmbab? Käib kuidagi neeru pihta, et ma ei kiida heaks auto muutmist liikumisvahendist liikluse takistamise vahendiks? Tundub kuidagi kohatu, et ma julgen seda öelda avalikus foorumis oma nime ja näo tagant, selmet autos tatti pritsida?
Kui meie "lamavad politseinikud" oleks tehtud mõttega, siis saaks ka kliirensi ja vedrustuseta autoga neist üle. Aga meil tehakse "materjali- ja ruumikasutuse optimeerimiseks" kõik künnised säärased, et isegi minu ettenähtust kitsama ja kõrgema profiiliga rehvide ja Elegance vedrustusega autoga kipub 40 olema see kiirus, millega neid võtta kannatab. Püksirihma ja 34-millimeetrise vedrustuse käiguga ma isegi ei kujuta ette, kui aeglaselt neid tuleb ületada, et mitte esistanget maha sõita või põhjaalust ära kraapida... Senine kogemus põhjaosariikidest ütleb, et säärased madala kusemisega liikuritele tuleb takistuse ületamiseks aega anda. Tihti suisa sedapalju, et tekitab ebamugavust.
Samas ilu nõuab ohvreid ja kui omanik ise rahul on, siis on kõik hästi ja ülejäänutel pole tõesti seni midagi öelda, kuniks kedagi ei kahjustata. Udutuled võivad nii eredad tunduda ka auto kaldoleku või lihtsa optilise pette tõttu. Mina küsisin, omanik vastas. Lihtne
Üritan siiski mõista ja austada õrnade kujunevate hingede tundlikkust eestlase jaoks üliolulisel auto teemal ja siitpeale mitte võtta tuuningteemades jutuks asju, mis ei ole tehnilist laadi.
Maitsed ja nägemused on erinevad, aga enda arvamust faktina üritada selgitada on vale.