Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLK 200 Cabrio Primo
#33
(29-03-2016, 11:38 AM)v6sa Kirjutas:
(29-03-2016, 10:46 AM)JorgenP Kirjutas:
(29-03-2016, 09:35 AM)v6sa Kirjutas: Kas selle autoga sõita ka kannatab? Või ainult aeglaselt veereda, vältides kõiki ebatasasusi...Confused

Ma ei saa aru kuidas igas teemas sa täpselt seda sama küsimust viitsid küsida? Miks ei peaks saama? See, et 205/55/16 originaalmõõdust madalama rehvi ja suurema diameetriga velje paned ei tee autot sõidukõlbmatuks, samuti ei tee ka madaldus sidukõlbmatuks. Ja isegi tehasemõõtudes rehvidega aukudest läbi sõita on minu meelest lollus, miks autot meelega lõhkuda?

A miks minu mõttetu küsimus Sul sae käima tõmbab? Käib kuidagi neeru pihta, et ma ei kiida heaks auto muutmist liikumisvahendist liikluse takistamise vahendiks? Tundub kuidagi kohatu, et ma julgen seda öelda avalikus foorumis oma nime ja näo tagant, selmet autos tatti pritsida?

Kui meie "lamavad politseinikud" oleks tehtud mõttega, siis saaks ka kliirensi ja vedrustuseta autoga neist üle. Aga meil tehakse "materjali- ja ruumikasutuse optimeerimiseks" kõik künnised säärased, et isegi minu ettenähtust kitsama ja kõrgema profiiliga rehvide ja Elegance vedrustusega autoga kipub 40 olema see kiirus, millega neid võtta kannatab. Püksirihma ja 34-millimeetrise vedrustuse käiguga ma isegi ei kujuta ette, kui aeglaselt neid tuleb ületada, et mitte esistanget maha sõita või põhjaalust ära kraapida... Senine kogemus põhjaosariikidest ütleb, et säärased madala kusemisega liikuritele tuleb takistuse ületamiseks aega anda. Tihti suisa sedapalju, et tekitab ebamugavust.

Samas ilu nõuab ohvreid ja kui omanik ise rahul on, siis on kõik hästi ja ülejäänutel pole tõesti seni midagi öelda, kuniks kedagi ei kahjustata. Udutuled võivad nii eredad tunduda ka auto kaldoleku või lihtsa optilise pette tõttu. Mina küsisin, omanik vastas. LihtneEusa_angel

Üritan siiski mõista ja austada õrnade kujunevate hingede tundlikkust eestlase jaoks üliolulisel auto teemal ja siitpeale mitte võtta tuuningteemades jutuks asju, mis ei ole tehnilist laadi.Eusa_angel
Ei, aga kui igas teemas kus kellelgi soov panna suuremad veljed või madal rehv näen tihti sinu poste teemal et nii pole õige. Kuikpguaeg seda teemast teemasse mainida, siis jääb selline mulje. Saan aru et maitsed on erinevad, aga korduvalt korrutada et nii pole õige on ka vale. Ilmselgelt on see kes need muudatused sisse viib sellega kursis, et kannatab rohkem veermik ja peab tähelepanelikult sõitma. Minu teada on lamavad politseinikud pandud eesmärgiga liiklust rahustada ja isegi tavakõrgusel oleva autoga millel õiged rattad all ei ole mina nõus nendest kiiresti üle sõitma - miks lõhkuda asjatult autot? 34mm kliirensiga autosid on ikka siin Eestimaal väga vähe, pole mõtet ka äärmustesse laskuda. Siiani pole oma 190ega kellelegi ette jäänud ja saab kõik sõidud sõidetud.
Maitsed ja nägemused on erinevad, aga enda arvamust faktina üritada selgitada on vale.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 16-12-2015, 06:04 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 29-12-2015, 11:35 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 30-12-2015, 11:36 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 08-01-2016, 03:10 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 28-01-2016, 03:54 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: kodutu - 28-01-2016, 04:03 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 28-01-2016, 05:45 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Taffinaff - 29-01-2016, 09:40 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 29-01-2016, 10:48 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 25-02-2016, 02:32 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Werewolf - 27-02-2016, 03:31 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 27-02-2016, 09:42 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Werewolf - 28-02-2016, 01:40 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 28-02-2016, 11:20 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 10-03-2016, 06:39 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Werewolf - 10-03-2016, 09:04 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 11-03-2016, 12:53 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: hellrix - 11-03-2016, 02:44 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 11-03-2016, 03:12 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: fedja - 11-03-2016, 03:55 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Reims78 - 11-03-2016, 07:04 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Werewolf - 13-03-2016, 04:36 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 23-03-2016, 12:59 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 28-03-2016, 11:22 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: v6sa - 29-03-2016, 09:35 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: fubuq - 29-03-2016, 09:43 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: v6sa - 29-03-2016, 09:53 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: JorgenP - 29-03-2016, 10:46 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: v6sa - 29-03-2016, 11:38 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: JorgenP - 29-03-2016, 01:10 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: fubuq - 29-03-2016, 09:24 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 29-03-2016, 10:45 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 29-03-2016, 12:49 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: v6sa - 29-03-2016, 02:25 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 29-03-2016, 02:37 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: v6sa - 29-03-2016, 04:15 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Mike22 - 29-03-2016, 03:38 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 29-03-2016, 04:27 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Werewolf - 29-03-2016, 08:54 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 07-04-2016, 12:23 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 14-04-2016, 11:02 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 12-05-2016, 04:02 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Werewolf - 12-05-2016, 04:45 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 12-05-2016, 10:58 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Reims78 - 30-05-2016, 05:14 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 15-06-2016, 01:07 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Paul - 15-06-2016, 05:24 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 15-06-2016, 07:12 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: hents99 - 15-06-2016, 07:52 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 15-06-2016, 09:03 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: Rainiskoop - 03-07-2016, 10:44 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: W108 - 03-07-2016, 10:59 PM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 08-08-2016, 08:52 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: peedu. - 09-08-2016, 08:24 AM
RE: MB CLK 200 Cabrio Primo - Autor: PRIM0 - 09-08-2016, 01:36 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,953 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,347 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats OnkelMats 17 14,071 01-11-2018, 07:30 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB c208, CLK 230, 99a supercharger230 29 20,932 05-08-2018, 10:24 AM
Viimane postitus: supercharger230
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 69,222 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,054 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MB CLS350 Primo PRIM0 22 16,252 01-02-2017, 02:21 PM
Viimane postitus: PRIM0
  Mercedes Benz c209 clk 270CDI 2003/12-Rando-värskemad pildid saadaval RCLK 25 26,149 09-09-2015, 07:02 PM
Viimane postitus: MelEst
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 20,087 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB CLK 200 kompressor w208 PRIMO PRIM0 7 6,765 11-06-2014, 07:58 PM
Viimane postitus: PRIM0



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne