25-03-2016, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2016, 07:52 PM ja muutjaks oli djmaq.)
Läinud talve krõbedama külma perioodi järgselt paari turgutava soojakraadi saatel ei soostunud kurvasilmne käivituma. Ennetava abinõuna nii eel- kui peafilter vahetusse... Pealfiltri kopsiku dreenimisel jooksis põhjast ohtralt vett ning põgus pilguheit sügavale sisse näitabki oodatult korrosioonijälgi. Kirjanduse järgi on üsna normaalne leida kopsiku põhjast vett, mis kõrgsurvepumba sisendisse nõnda ei jõua...
Kaane tihend oli läbimõõdult suur aga ilmselt eriti sobiliku suure hulga sõidukite katvusega Championi filtri puhul tavaline, et kõigi maskade kütuse hermeetilisuse vajadusi katta ei suuda. Pada keema ei läinud -- vana tihend läbi õnneks praegu ei aja.
Aga käima läks ikka nööriga jalutama minnes kõrgemalt käigult...
Kaane tihend oli läbimõõdult suur aga ilmselt eriti sobiliku suure hulga sõidukite katvusega Championi filtri puhul tavaline, et kõigi maskade kütuse hermeetilisuse vajadusi katta ei suuda. Pada keema ei läinud -- vana tihend läbi õnneks praegu ei aja.
Aga käima läks ikka nööriga jalutama minnes kõrgemalt käigult...