13-03-2016, 09:58 PM
(13-03-2016, 05:10 PM)Werewolf Kirjutas: Tõenäoliselt on kõik õige, kuna paagi tuulutus on vältimax vaakumi mitte rõhu teket paagis. Teatav rõhk peabki tekkima, kuna kütus soojenedes paisub ja aurustub. See toimub, kuna mootorile antaxe kogu aeg rohkem kütust ette kui see ära tarbib, mis tähendab, et mitte tarbitav kütus voolab tagasivoolu kaudu paaki tagasi olles eelnevalt torustikus soojenenud ja paisunud. Kuna pump pidevalt imeb kütust paagist ära, ei ole ohtu, et see rõhk paagis liiga suurex lähex. Kui aga paagi tuulutus on umbes ja paaki ei tule tühjenedes kütuse asemele õhku juurde, võib pump paagi vaakumisse imeda.Tundub et natuke paremaks läks, kadus ära jõnks mis peale käiguvahetust oli. Samas ta mingi aeg ikka "poos kinni". Tegin paagi korgi lahti, lasin rõhu välja ja töötas normaalselt. Panin paagi täis, eks näeb mis teeb.
Mootori mitte töötamise põhjus on ilmselt kusagil mujal, näitex kütusefilter või paagisõel umbes või mõni muu probleem.
Kütuse filter on paar kuud tagasi vahetatud. Eks mingi aeg vaatan sõela üle. Samas õhulugeja rada mingi kohapealt rohkem kulunud ja vahest tühikäigul sureb välja. Samas jällegi kinnipoomist varem ei olnud.
Aitäh asjaliku vastuse eest.