05-03-2016, 03:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2016, 03:28 PM ja muutjaks oli Ott.)
Peaaegu võib teema lugeda lõpetatuks. Lõplikult siis kui leian lahenduse probleemile, et miks ta külmalt käiamist tahab, kahtlus lasub külmkäivitusel.
Jättes see nüüdseks juba pisiasi kõrvale siis nüüd on tegemist töötava mootoriga. Allub gaasile ning välja ei sure. Segu tahab tõenäoliselt veel üle vaatamist.
Mis siis reaalsed vead olid algusest peale?
1. Kinni jäänud kütusepump
2. Rikkis kütusepumba relee
3. Kinni jäänud pihustid, üldiselt tasuks need igal juhul ultrahelis puhastada lasta!
4. AFM ning pritsepea vaheline rõngastihend (vist läks 25mm)
5. Süütepoolilt jagajale jooksev juhe
Jättes see nüüdseks juba pisiasi kõrvale siis nüüd on tegemist töötava mootoriga. Allub gaasile ning välja ei sure. Segu tahab tõenäoliselt veel üle vaatamist.
Mis siis reaalsed vead olid algusest peale?
1. Kinni jäänud kütusepump
2. Rikkis kütusepumba relee
3. Kinni jäänud pihustid, üldiselt tasuks need igal juhul ultrahelis puhastada lasta!
4. AFM ning pritsepea vaheline rõngastihend (vist läks 25mm)
5. Süütepoolilt jagajale jooksev juhe