27-02-2016, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2016, 12:33 AM ja muutjaks oli rayaju.)
(20-02-2016, 12:29 AM)Werewolf Kirjutas: See ümar pistik kommutaatori kõrval on ka minu autol, aga mina pidasin silmas seda kandilist pistikut aku juures. Võib-olla ma exin oma metoodikas, aga fakt on see, et esimese korraga auto ülevaatuselt läbi ei läinud, aga peale seda kui eelpool mainitud viisil kütusesegu keerasin, on ta paar korda ülevaatuselt puhtalt läbi läinud. Tõsi, tühikäigul mu auto mootor 100% puhtalt ei käi ja jätab kergelt vahele, aga kuna käivitub ja sõidab normaalselt ja heitgaasid on korras, ei ole ma asjasse rohkem süüvinud.
Edit: Kaevasin veidi netis ja sain teada, et see kandiline pistik on veakoodide lugemisex vilkkoodi meetodil, nii et mul pole aimugi, mix või kuidas mul selle abil õnnestub kütusesegu paika reguleeida, aga kuidagi see on mul siiani õnnestunud.
See Duty Cycle variant on tõenäoliselt kõige õigem ja täpsem, aga vajab jah veidi kallimat multimeetrit, mis seda näidata suudab. Samas on vist ikkagi võimalik ka tavalise multimeetriga mõõta ja veidi arvutada, kui ma sellest juhendist õigesti aru sain:
http://www.landiss.com/mixture.htm
Ma arvasin ka et mu auto on viimase peale korras ja nii tunduski kuid esimeste külmadeni. Kippus ristmikutel seisma jääma ja sai 2X kindlasti diagnostikas käidud ja nende arvatest oli viga koguaeg kõrvaltatud. Vihastasin sellepeale ja võtsin ise käsile. Käisin poes et osta multimeeter mis näitab % ja hakkasin murega tegelema. Õhuvoolu andur näitas 0.69 aga seda on vähe ja seadistasin 0.80 peale ja siis ühendasin multimeetri % näiduga diagnostika pesasse (ümar) pin 2 ja pin 3 ja näit oli üle 80% aga peaks olema 50% +/-10. Lasin mootori 80 kraadipeale. Nüüd hakkasin kuuskkandiga nr.3 segukruvi keerama vähemaks. Kui temperatuur on madalam siis % näit ei ole ka õige ja % kõikuda ei tohi. Kui kõigub kas on vigane hapnikuandur või juhtseade mis asub rattakoopapeal.
Ühenda voltmeeter pesa 5 ja mass. Lülita süüde.
Voltmeeter peaks näitama aku pinge (umbes 12 volti), muidu kontrollida elektrijuhtmete skeemid
Kontrolli voltmeetri pinge erinevust diagnostikapesas
4 ja 5 kontakti. Täpsustus: 0 volti.
Hoiatus:
Kui mõõdetud väärtus on suurem kui 0,1 volti, kohe välja lülitada süüde
ja asendada juhtseade.
Küünlajuhtmetel oli plekid ümber ja sealt kaudu läks vool keresse aga eemaldasin plekid ära ja ei ole nõrka turtsumist ka.
.