21-02-2007, 02:05 PM
Kui aku jõuab mootorit kerida, siis ei tohiks küll aku käivitumist takistada. Aga kui aku mootorit ringi ajada ei jõua, siis on iseasi.
Diisel võib -20 juures vabalt mitte käivituda. Kui filtri vahetusest on x aeg möödas ja paagis tundmatu ollus loksub.
Kui auto kusagil parklanurgas lumehandes istub, siis tuleb esimese asjana ta sealt välja tirida. Keegi ei hakka sinna lumehange ronima diagnostikat tegema. Ise tiriks auto kuhugi sooja kõigepealt. Kui ülessulamine ei aita, siis diagnostikasse veakoode lugema.
Diisel võib -20 juures vabalt mitte käivituda. Kui filtri vahetusest on x aeg möödas ja paagis tundmatu ollus loksub.
Kui auto kusagil parklanurgas lumehandes istub, siis tuleb esimese asjana ta sealt välja tirida. Keegi ei hakka sinna lumehange ronima diagnostikat tegema. Ise tiriks auto kuhugi sooja kõigepealt. Kui ülessulamine ei aita, siis diagnostikasse veakoode lugema.