20-02-2016, 12:29 AM
See ümar pistik kommutaatori kõrval on ka minu autol, aga mina pidasin silmas seda kandilist pistikut aku juures. Võib-olla ma exin oma metoodikas, aga fakt on see, et esimese korraga auto ülevaatuselt läbi ei läinud, aga peale seda kui eelpool mainitud viisil kütusesegu keerasin, on ta paar korda ülevaatuselt puhtalt läbi läinud. Tõsi, tühikäigul mu auto mootor 100% puhtalt ei käi ja jätab kergelt vahele, aga kuna käivitub ja sõidab normaalselt ja heitgaasid on korras, ei ole ma asjasse rohkem süüvinud.
Edit: Kaevasin veidi netis ja sain teada, et see kandiline pistik on veakoodide lugemisex vilkkoodi meetodil, nii et mul pole aimugi, mix või kuidas mul selle abil õnnestub kütusesegu paika reguleeida, aga kuidagi see on mul siiani õnnestunud.
See Duty Cycle variant on tõenäoliselt kõige õigem ja täpsem, aga vajab jah veidi kallimat multimeetrit, mis seda näidata suudab. Samas on vist ikkagi võimalik ka tavalise multimeetriga mõõta ja veidi arvutada, kui ma sellest juhendist õigesti aru sain:
http://www.landiss.com/mixture.htm
Edit: Kaevasin veidi netis ja sain teada, et see kandiline pistik on veakoodide lugemisex vilkkoodi meetodil, nii et mul pole aimugi, mix või kuidas mul selle abil õnnestub kütusesegu paika reguleeida, aga kuidagi see on mul siiani õnnestunud.
See Duty Cycle variant on tõenäoliselt kõige õigem ja täpsem, aga vajab jah veidi kallimat multimeetrit, mis seda näidata suudab. Samas on vist ikkagi võimalik ka tavalise multimeetriga mõõta ja veidi arvutada, kui ma sellest juhendist õigesti aru sain:
http://www.landiss.com/mixture.htm
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!