19-02-2016, 04:07 PM
Esimesed asjad, mida kontrolli, on kõik mootori küljes olevad vaakum ja kummidetailid. Päris tihti on AFM taldriku ja gaasiklapi vaheline kummimuhv purux ja mootor saab sealt õhku, mida ta ei näe (kuna õhk ei käi läbi AFM-i).
Ülepinge relee võid igax juhux lahti võtta ja luubiga joodised üle vaadata, ega mõni neist kehv ole (justkui krae on ümber).
Jagaja asendi kohta ei oska midagi kosta, üldiselt väidetaxe, et selle keeramisest palju ei sõltu, kuna aju korrigeerib ise süüte tagasi sellisex nagu vaja, samas vanema otsa KE-Jetronicul võib äkki jagaja asend rohkem rolli mängida, peab katsetama.
Tühikäigu mootor peax neil toimima kogu aeg üles alla hõljudes, et ta ei olegi otseselt klapp, mis olex kas kinni või lahti.
Kui oled ta enamvähem käima saanud (kütus ja säde tulevad ja vaakumi ning õhu detailid on kõik korras), siis netis on juhiseid AFM-i potentsiomeetri ja kütuse reguleerimise kohta. AFM-i potentsiomeetrit pole ma ise näppinud, aga kütust on üsna lihtne paika keerata kui aku lähedal diagnostika pistik olemas on. Minu autol on ka lambda, nii et sinu autol on vb keerulisem seda paika keerata (üv puntis gaasianalüsaatori abil näitex).
Minu auto puhul tuleb panna multimeeter massi ja diagnostika pistikus oleva pinni (äkki oli nr 5, pead netist otsima) vahele ja läbi õhufitri korpuses oleva augu keerama pika peenikese kuuskandiga (4 vist oli suurus) küttekruvi. Reguleerimisex tuleb küttekruvi kuuskandiga alla suruda ja vaixelt veerand pöörde haaval ühes või teises suunas keerama hakata, kunix multimeeter näitab poolt aku pingest (töötava mootori korral peax aku pinge olema umbes 14V, mõõda see kõigepealt üle) ehk umbes 7V. Mina käisin peale auto ostu ülevaatusel ja kuigi auto käis enam-vähem normaalselt olid gaasid täitsa paigast ära. Reguleerisin eelpool nimetatud viisil kütuse paika ja nüüd olen mitu korda ülevaatusel käinud ja gaasid on normis (kuigi nad peavad mõnevõrra peenestama, et katalüsaator piisavalt kuumax saada).
KE-Jetronicu puhul on kõige tähtsam, et õhu ja vaakumi pool olex korras ja et süüte (jagaja kaas, rootor, süütejuhtmed, küünlad) ja elektrisüsteem (ÜPR, pumba relee, genekas, andurid jne) olex korras. Kütuse poolega väga tihti probleeme pole, see võib kulunud olla, aga kui kõik muu on korras peax mootor ikka veel enam vähem käima, kui just kütusesüsteemis mustust sees pole või midagi kinni jäänud pole.
Ülepinge relee võid igax juhux lahti võtta ja luubiga joodised üle vaadata, ega mõni neist kehv ole (justkui krae on ümber).
Jagaja asendi kohta ei oska midagi kosta, üldiselt väidetaxe, et selle keeramisest palju ei sõltu, kuna aju korrigeerib ise süüte tagasi sellisex nagu vaja, samas vanema otsa KE-Jetronicul võib äkki jagaja asend rohkem rolli mängida, peab katsetama.
Tühikäigu mootor peax neil toimima kogu aeg üles alla hõljudes, et ta ei olegi otseselt klapp, mis olex kas kinni või lahti.
Kui oled ta enamvähem käima saanud (kütus ja säde tulevad ja vaakumi ning õhu detailid on kõik korras), siis netis on juhiseid AFM-i potentsiomeetri ja kütuse reguleerimise kohta. AFM-i potentsiomeetrit pole ma ise näppinud, aga kütust on üsna lihtne paika keerata kui aku lähedal diagnostika pistik olemas on. Minu autol on ka lambda, nii et sinu autol on vb keerulisem seda paika keerata (üv puntis gaasianalüsaatori abil näitex).
Minu auto puhul tuleb panna multimeeter massi ja diagnostika pistikus oleva pinni (äkki oli nr 5, pead netist otsima) vahele ja läbi õhufitri korpuses oleva augu keerama pika peenikese kuuskandiga (4 vist oli suurus) küttekruvi. Reguleerimisex tuleb küttekruvi kuuskandiga alla suruda ja vaixelt veerand pöörde haaval ühes või teises suunas keerama hakata, kunix multimeeter näitab poolt aku pingest (töötava mootori korral peax aku pinge olema umbes 14V, mõõda see kõigepealt üle) ehk umbes 7V. Mina käisin peale auto ostu ülevaatusel ja kuigi auto käis enam-vähem normaalselt olid gaasid täitsa paigast ära. Reguleerisin eelpool nimetatud viisil kütuse paika ja nüüd olen mitu korda ülevaatusel käinud ja gaasid on normis (kuigi nad peavad mõnevõrra peenestama, et katalüsaator piisavalt kuumax saada).
KE-Jetronicu puhul on kõige tähtsam, et õhu ja vaakumi pool olex korras ja et süüte (jagaja kaas, rootor, süütejuhtmed, küünlad) ja elektrisüsteem (ÜPR, pumba relee, genekas, andurid jne) olex korras. Kütuse poolega väga tihti probleeme pole, see võib kulunud olla, aga kui kõik muu on korras peax mootor ikka veel enam vähem käima, kui just kütusesüsteemis mustust sees pole või midagi kinni jäänud pole.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!