18-02-2016, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2016, 11:34 PM ja muutjaks oli isakene.)
Ostes rõõmustas kõige muu mudru hulgas minu silma lae all asetsev kero kell, ehk Eberspächeri juhtimispult. Aga ükskõik millist nuppu vajutades ei tekkinud mingit efekti, millest tuli järeldada, et nimetatud seade tuleb lugeda p*rsesolevaks koos kõigi sellest tulenevate tagajärgedega.
Tagajärjed ilmutasid end jaanuaris, kui selgus, et saksa insenerid on OM610 mootori nii ökoks ajanud, et alla -10 välistemperatuuri puhul mootor ennast koos salongiga enam soojendada ei jaksa. Väljendus see fakt külma toaga ning kapoti alt kostvate belarus traktorit meenutavate helidega. Kus häda kõige suurem, seal silber kõige lähem, sai neilt siis küsitud kas kodanikud on võimelised mu soojaandja taas elule äratama. Arvati, et pole probleemi. Sai siis aeg kinni pandud ja õigel hetkel masin Rakvere esindusse sõidutatud.
Peale kaht ja poolt tundi lähedal Põhjakeskuses veedetud aega andis telefon taskus teada, et aeg on sõiduriist töökojast ära tuua. Rõõmsas elevuses ruttasin kohale, lootuses edasise allesjäänud talve lähistroopilistes sõidutingimustes veeta. Tegelane leti tagant andis teada, et Silberauto kollektiivi kangelaslike pingutuste tulemusena oli suudetud ahi diagnostikaseadmega ühendada, tuvastada ja parandada mingi katkine juhe ning lugeda välja veateade, mis näitab rikkis leegiandurit. Selle raske töö eest kasseeriti natuke peale €70 ning kutsuti mõne päeva pärast tagasi. Et demonteerida ahi ja täpsustada katkine detail. Ning siis veel tagasi, et see katkine detail vahepeal tellitud uue vastu välja vahetada...
Ühesõnaga, see on tavaliselt see koht, kus peab spetside poole pöörduma. Soeauto.ee saatis mu kõigepealt kohaliku tegija juurde, Gardisse. Järjekord üle kuu. Gardi tuttavad poisid saatsid mu edasi isand Vahuri juurde Rakkesse. Kodanik valdas teemat, suutis mõistliku aja jooksul ahju demonteerida, tuvastada surnud tsirkulatsioonipumba ja vigase ahju aju. Õige koodiga aju aga saadaval ei olnud. Kohapealsetest varudest hakkas üks justkui tööle, ja see sai ka tellitud. Töö eest kasseeriti mõistlik summa.
Uus aju jõudis kohale paari nädalaga. Kohalepanek ei võtnud kaua ja soojaandja hakkas tööle... mööndustega. Seisuahjuna töötades ei läinud tööle tsirkulatsioon ja salongi vent ning ilma diagnostikaseadmeta ei tahtnud kogu krempel üldse töötada... peale mitmekesi asja uurimist, skeemide lahendamist, tuttavatele helistamist ja muud võtsime vastu otsuse, et see asi mõistlike kulutustega tööle ei hakka. Sai ka selgemaks asjaolu, miks Soomes müüdavatel Vitodel enamasti kerod permanentselt tuksis on...
Lühidalt, õige koodiga aju eberi käest võimalik tellida ei ole. Silber pakub ainult tervet ahju hinnaga €2200
Kui kellelgi seisab riiulis eberi aju koodiga 252125, MB originaalkood 638 835 2001, siis ma oleks selle mõistliku hinnaga omastamisest vägagi huvitatud.
Tagajärjed ilmutasid end jaanuaris, kui selgus, et saksa insenerid on OM610 mootori nii ökoks ajanud, et alla -10 välistemperatuuri puhul mootor ennast koos salongiga enam soojendada ei jaksa. Väljendus see fakt külma toaga ning kapoti alt kostvate belarus traktorit meenutavate helidega. Kus häda kõige suurem, seal silber kõige lähem, sai neilt siis küsitud kas kodanikud on võimelised mu soojaandja taas elule äratama. Arvati, et pole probleemi. Sai siis aeg kinni pandud ja õigel hetkel masin Rakvere esindusse sõidutatud.
Peale kaht ja poolt tundi lähedal Põhjakeskuses veedetud aega andis telefon taskus teada, et aeg on sõiduriist töökojast ära tuua. Rõõmsas elevuses ruttasin kohale, lootuses edasise allesjäänud talve lähistroopilistes sõidutingimustes veeta. Tegelane leti tagant andis teada, et Silberauto kollektiivi kangelaslike pingutuste tulemusena oli suudetud ahi diagnostikaseadmega ühendada, tuvastada ja parandada mingi katkine juhe ning lugeda välja veateade, mis näitab rikkis leegiandurit. Selle raske töö eest kasseeriti natuke peale €70 ning kutsuti mõne päeva pärast tagasi. Et demonteerida ahi ja täpsustada katkine detail. Ning siis veel tagasi, et see katkine detail vahepeal tellitud uue vastu välja vahetada...
Ühesõnaga, see on tavaliselt see koht, kus peab spetside poole pöörduma. Soeauto.ee saatis mu kõigepealt kohaliku tegija juurde, Gardisse. Järjekord üle kuu. Gardi tuttavad poisid saatsid mu edasi isand Vahuri juurde Rakkesse. Kodanik valdas teemat, suutis mõistliku aja jooksul ahju demonteerida, tuvastada surnud tsirkulatsioonipumba ja vigase ahju aju. Õige koodiga aju aga saadaval ei olnud. Kohapealsetest varudest hakkas üks justkui tööle, ja see sai ka tellitud. Töö eest kasseeriti mõistlik summa.
Uus aju jõudis kohale paari nädalaga. Kohalepanek ei võtnud kaua ja soojaandja hakkas tööle... mööndustega. Seisuahjuna töötades ei läinud tööle tsirkulatsioon ja salongi vent ning ilma diagnostikaseadmeta ei tahtnud kogu krempel üldse töötada... peale mitmekesi asja uurimist, skeemide lahendamist, tuttavatele helistamist ja muud võtsime vastu otsuse, et see asi mõistlike kulutustega tööle ei hakka. Sai ka selgemaks asjaolu, miks Soomes müüdavatel Vitodel enamasti kerod permanentselt tuksis on...
Lühidalt, õige koodiga aju eberi käest võimalik tellida ei ole. Silber pakub ainult tervet ahju hinnaga €2200
Kui kellelgi seisab riiulis eberi aju koodiga 252125, MB originaalkood 638 835 2001, siis ma oleks selle mõistliku hinnaga omastamisest vägagi huvitatud.