20-02-2007, 01:07 PM
Hoppaa! Elu täis üllatusi... Ei saandki talv mööda, kui viga juba käes mash:
Puperdav tühikäik mootori soojenedes on seoses siis kompuutrist valitava "heizung" (saksa k.) või "heater" (ing. k.) reźiimiga! Seal siis menüüs kolm valikuvõimaust: "automatic", "turn off when EC", "off". Asendis, kus konditsioneeri EC nuppu vajutades peaks "heizung" välja lülituma on asi vähemalt minu case puhul ilmne - EC nupp sees ja mootor tiksub ka soojenedes nagu kell, EC nupp väljas ja jukerdab nii et mine kohe-kohe pihusteid vahetama. Miks seni nii rahulikult diagnosti olen ignooorinud - külmaga käivitub ja töötab ju perfektselt, olgu väljas palju iganes, seega - mis seal ikka olla saab. Sõita ka vaja ju koguaeg, mitte kuskil garaźi ukse taga nillimas käia :tongue:
Mis aga paneb mõtlema - kas see auto ongi nii ehitatud et "heateri" sees olles on puperdamine normaalne? Saksa inseneridest ei tahaks seda küll uskuda... Ja loll küsimus muidugi - mida täpselt ja kuskohas see "heater" soojendab? Mootor nüüd kaks korda kiiremini sellega küll soojaks ei lähe... Võibolla natuke, aga vahe on sedavõrd väike, et võiks lausa märkimata jätta.
Ja by the way, kuna kogu asja peale ei tulnud teps mitte mina ise, siis kunagi eelnevalt väljalubatud 6-pack läheb lahkele soovitajale, kes juhtumisi on siin teemas ka eelnev postitaja mile:
Puperdav tühikäik mootori soojenedes on seoses siis kompuutrist valitava "heizung" (saksa k.) või "heater" (ing. k.) reźiimiga! Seal siis menüüs kolm valikuvõimaust: "automatic", "turn off when EC", "off". Asendis, kus konditsioneeri EC nuppu vajutades peaks "heizung" välja lülituma on asi vähemalt minu case puhul ilmne - EC nupp sees ja mootor tiksub ka soojenedes nagu kell, EC nupp väljas ja jukerdab nii et mine kohe-kohe pihusteid vahetama. Miks seni nii rahulikult diagnosti olen ignooorinud - külmaga käivitub ja töötab ju perfektselt, olgu väljas palju iganes, seega - mis seal ikka olla saab. Sõita ka vaja ju koguaeg, mitte kuskil garaźi ukse taga nillimas käia :tongue:
Mis aga paneb mõtlema - kas see auto ongi nii ehitatud et "heateri" sees olles on puperdamine normaalne? Saksa inseneridest ei tahaks seda küll uskuda... Ja loll küsimus muidugi - mida täpselt ja kuskohas see "heater" soojendab? Mootor nüüd kaks korda kiiremini sellega küll soojaks ei lähe... Võibolla natuke, aga vahe on sedavõrd väike, et võiks lausa märkimata jätta.
Ja by the way, kuna kogu asja peale ei tulnud teps mitte mina ise, siis kunagi eelnevalt väljalubatud 6-pack läheb lahkele soovitajale, kes juhtumisi on siin teemas ka eelnev postitaja mile: