29-01-2016, 12:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2016, 12:13 AM ja muutjaks oli isakene.)
(28-01-2016, 11:05 PM)martk Kirjutas: Ma vaatan ja mõtlen, miks sa ei teinud kasti natuke kõrgem, et funktsioon oleks ka käetoena. Istme küljes ei paista seda ka olevat. Kunagisel VW T4 ehitasin samasuguse vinerist ja polsterdasin üle. Mugav oli selle peal küünarnukki toetada.
Sul nahktoolid sees, või on ainult nahkne kate peale tõmmatud?
Mulle üldiselt meeldib veidi kõrgem isteasend, nii et jalad saavad istme eesservale toetuda. See oleks aga selle karbi käetoena kasutamiseks ilgelt kõrgeks torniks ajanud, iste oleks nagu karbis olnud ja mulle nii ei meeldi. Lisaks veel turvavöölukusti jaoks liiga kitsas vahe... ja üldiselt, ma sellest va käetoest erilist puudust ei tunne ka. Kui tundma hakkan, siis ilmselt aretan mingi eraldi reguleeritava asjanduse sinna.
Nahktool on ainult juhiiste, eelmise omaniku käes oli originaaltool lõplikult ära amortiseerunud ja ta oli siis kusagilt lammutusest nahkse hankinud. Kõrvalistuja oma siis kas ei olnud saadaval või polnud hetke finantsseis võimaldanud, mingi sarnane jutt oli. Ülejäänus on kaltsistmed ja plastikpolster.
(28-01-2016, 08:12 PM)v6sa Kirjutas: Sa ei karda, et inverteri jahutamiseks käsipidurikangi avast väheks ei jää? Või panid inverteri kastist välja hingama hoopis?
Muidu mõte on väga viis ja igasugune taaskasutus ju väga moodne. Pealekauba said portsu lisalüliteid.
PS. Kas me oleme varem ühes teises foorumis suruõhu üle mõtteid vahetanud
Sel karbil on muid igatsugu avasid ka, taga on tühjaksjäänud lisaahju lülitite-kraani tühimikud ja eespool on muid auke veel. Selleaastase Euroopa-reisi jooksul igastahes muresid ei olnud, kui kuumenemisnähud peaksid ilmnema, eks siis teeb ventilatsiooni jaoks avasid juurde.
Lülitite koha pealt ei oska veel rõõmustada, enamus lülitiauke on veel armatuuriski plangud ja sealt on mugavam nuppe käsitseda.
Suruõhk on üks minu erialadest küll ja Sinu kasutajanimi on ka tuttav. Küllap siis sama tegelane.