28-01-2016, 08:55 PM
Kui tegu peax olema AMG masinaga, siis difrilukk võib osutuda mingi aja peale odavamax lahendusex kui tihedamalt piduriklotse kettaid vahetada. Ülemuse GL 63 AMG puhul tuli piduriketaste ja klotside vahetuse hinnax 4500 EUR-i ja seda tuli teha juba 40 000 km läbisõidu juures (külgtuule kompenseerimine veojõu kontrolli poolt tõenäoliselt suurimax süüdlasex).
Wavetrack ei ole tavaline torsen vaid nn torsen-2, ehk lukk toimib ka siis kui ühel rattal üldse pidamist pole (näitex ratas õhus), Quaife ja ülejäänud tootjade lukud enamik tava torsenid, ehk niikaua, kuni mõlemal rattal on mingigi pidamine toimib lukk hästi, ühe ratta 0% pidamise korral lukk ei toimi.
Wavetrack ei ole tavaline torsen vaid nn torsen-2, ehk lukk toimib ka siis kui ühel rattal üldse pidamist pole (näitex ratas õhus), Quaife ja ülejäänud tootjade lukud enamik tava torsenid, ehk niikaua, kuni mõlemal rattal on mingigi pidamine toimib lukk hästi, ühe ratta 0% pidamise korral lukk ei toimi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!