25-01-2016, 02:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2016, 02:34 AM ja muutjaks oli isakene.)
Mobiili puhtamaks rookides leidsin paar pilti, mis remondi käigus silma jäid ja muigama ajasid.
Mootorile ülalt peale vaadates hakkas muude asjade vahel silma suur teibitud jurakas. Peale pealmise torustiku-juhtmestiku kihi eemaldamist selgus, et tegu on õhulõdvikuga, mis coolerist sisselaskekollektorisse läheb. Tavalistest suguvendadest eraldas seda toru aukartustäratav kogus ümber mähitud mägiaivari teipi. Ju siis detail oli kunagi otsad andnud, käepärasega ära parandatud ja kuna vastu pidas, siis arvatud, et kärab küll, ja nii ka jäetud. Mina seda arvamust ei jaganud ning doonorilt sai ka korralik lõdvik külge keeratud.
Ühel heal momendil tegi miski istme all plõks ja kaugtuled olid kadunud teadmata kuhu. Kaitsme asendamine ei toiminud, läbi põles ta momentaalselt. Käe ühe esitule taha ajanud, tuli peale lühiajalist kobamist pimeduses nentida, et nii nagu tavaliselt pirni eemaldatakse, sel apastraadil see töö teps mitte ei käi. Püüdsin esitule tagant sisse piiluda, aga mis sealt täpselt paistab, jäi minu mõistusele arusaamatuks. Selguse saamiseks tuli iluvõre ning esituli küljest ära kruttida, ning avanev pilt oli selline. Pirn nimelt oli ebaesteetilisest kinnitusviisist ja kehvast massiühendusest nii solvunud, et kuumenes üle, põles läbi ja läks lühisesse. Doonor oli jälle abiks.
Mootorile ülalt peale vaadates hakkas muude asjade vahel silma suur teibitud jurakas. Peale pealmise torustiku-juhtmestiku kihi eemaldamist selgus, et tegu on õhulõdvikuga, mis coolerist sisselaskekollektorisse läheb. Tavalistest suguvendadest eraldas seda toru aukartustäratav kogus ümber mähitud mägiaivari teipi. Ju siis detail oli kunagi otsad andnud, käepärasega ära parandatud ja kuna vastu pidas, siis arvatud, et kärab küll, ja nii ka jäetud. Mina seda arvamust ei jaganud ning doonorilt sai ka korralik lõdvik külge keeratud.
Ühel heal momendil tegi miski istme all plõks ja kaugtuled olid kadunud teadmata kuhu. Kaitsme asendamine ei toiminud, läbi põles ta momentaalselt. Käe ühe esitule taha ajanud, tuli peale lühiajalist kobamist pimeduses nentida, et nii nagu tavaliselt pirni eemaldatakse, sel apastraadil see töö teps mitte ei käi. Püüdsin esitule tagant sisse piiluda, aga mis sealt täpselt paistab, jäi minu mõistusele arusaamatuks. Selguse saamiseks tuli iluvõre ning esituli küljest ära kruttida, ning avanev pilt oli selline. Pirn nimelt oli ebaesteetilisest kinnitusviisist ja kehvast massiühendusest nii solvunud, et kuumenes üle, põles läbi ja läks lühisesse. Doonor oli jälle abiks.