25-01-2016, 12:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2016, 11:31 AM ja muutjaks oli MantaOwner.)
Ukse sain paika ja abilist polnud vaja - uks pärani lahti, pliiatsiga märkisin alumise kinnituse asendi uksele, väike pink koos puuklotsidega uksele toeks alla ning 2 nr 13 polti lahti, seejärel tõstsin ust veidi, alla läks lisatoeks paksem vilditükk ning poldid tagasi kinni. Luku vastust oli vaja samuti natuke reguleerida ja koos uksega mitu korda, kokku läks ca pool tundi.
Õlirõhu sain korda õli+filtri vahetusega, sel mootoril pidi filter olema suhteliselt aldis ummistumisele ning õli liikumist edukalt takistama hakkama, mis põhjustabki rõhu langust.
Käiguvahetuse kolks oligi põhjustatud tagasilla suurtest puksidest, sai need vahetatud, nüüd kolks praktiliselt kadunud.
Rooli, kardina ja salongiventika lõpuks leidsin omale.
Tõnu
Õlirõhu sain korda õli+filtri vahetusega, sel mootoril pidi filter olema suhteliselt aldis ummistumisele ning õli liikumist edukalt takistama hakkama, mis põhjustabki rõhu langust.
Käiguvahetuse kolks oligi põhjustatud tagasilla suurtest puksidest, sai need vahetatud, nüüd kolks praktiliselt kadunud.
Rooli, kardina ja salongiventika lõpuks leidsin omale.
Tõnu