21-01-2016, 10:36 PM
...külmad ajad käes ja aega natuke kribada. Siiamaani, pean heameelega tunnistama, on tegemist olnud suht "kalla ja talla" tüüpi autoga. Paar rattalaagreid ja mõned pisividinad lisaks püsikuludele pole eriliseks põhjuseks nuriseda. Lähiajal tuleb küll pisut kopsakam arve eberi remondi eest, aga nagu teadjamad räägivad, pidi seegi püsikulude alla käima. Kui valmis, ehk kirjutan täpsemalt. Ning kerge klobin andis täna hommikul märku katkisest poolassikummist.
Seda ka, et varsti peale kõnealuse auto soetamist jäi silma läbi mädanenud kerega Vito, mis tänu soodsale hinnale minu autoküünis doonori auväärt ametipostile jõudis. Tänu temale on mõningad pisividinad, mis küll suurt ei maksa, suurte probleemide kõrvaldamiseks kiiresti oma kohti vahetanud. Autod lagunevad ju ikka reede õhtuti või vahetult enne pikemat ja tähtsast sõitu ning valel ajal purunenud pajebootin võib vahel uskumatut jama põhjustada, doonor küüninurgas on ülimalt kasulik asi. Kui kellelgi midagi Vito küljest puudu jääb, võib minu käest (isakene@gmail.com, 56486769) küsida, 108CDI on veel suht komplektne. Kahju oli teda juppideks teha, mootor nurrus imeilusasti ja ühtki vale häält käiguosast ega veermikust ei kostnud, aga see va roosteuss... Ühesõnaga, kere mäda ja salong kah ei midagi erilist, aga muus osas toimiv isend.
Veel esituledest.
Nii auto eelmine omanik kui ka paar tüüpi veel kiitsid kangesti Vito esitulesid. Sügise saabudes aga asjast erilist tolku ei saanud. Kas olen siis mina eriliste nõudmistega või elavad nimetet isikud kusagil kurvilise mägitee ääres, millel üle 60 eriti rauda ei saa ja vaja pidevalt ümber nurga vaadata. Nimelt näitavad kaugtuled päris laia valgusvihku, mis korralikult ka teeäärset metsa valgustab, aga vihmase ilmaga on selle apastraadiga asfaldil ikka väga pime sõita, no mida sa kahest õnnetust H4-st ikka tahad, kui nad pool ilma ära peavad valgustama. Riiulist leitud ja külge installeeritud Hella Jumbod lahendasid probleemi ning lisalaternate ja põhilaternate kombo sai väga hea, valge on nii teeäär, kui ka märg asfalt. Ühesõnaga, lisakaugtuled on W638-l must be.
Seda ka, et varsti peale kõnealuse auto soetamist jäi silma läbi mädanenud kerega Vito, mis tänu soodsale hinnale minu autoküünis doonori auväärt ametipostile jõudis. Tänu temale on mõningad pisividinad, mis küll suurt ei maksa, suurte probleemide kõrvaldamiseks kiiresti oma kohti vahetanud. Autod lagunevad ju ikka reede õhtuti või vahetult enne pikemat ja tähtsast sõitu ning valel ajal purunenud pajebootin võib vahel uskumatut jama põhjustada, doonor küüninurgas on ülimalt kasulik asi. Kui kellelgi midagi Vito küljest puudu jääb, võib minu käest (isakene@gmail.com, 56486769) küsida, 108CDI on veel suht komplektne. Kahju oli teda juppideks teha, mootor nurrus imeilusasti ja ühtki vale häält käiguosast ega veermikust ei kostnud, aga see va roosteuss... Ühesõnaga, kere mäda ja salong kah ei midagi erilist, aga muus osas toimiv isend.
Veel esituledest.
Nii auto eelmine omanik kui ka paar tüüpi veel kiitsid kangesti Vito esitulesid. Sügise saabudes aga asjast erilist tolku ei saanud. Kas olen siis mina eriliste nõudmistega või elavad nimetet isikud kusagil kurvilise mägitee ääres, millel üle 60 eriti rauda ei saa ja vaja pidevalt ümber nurga vaadata. Nimelt näitavad kaugtuled päris laia valgusvihku, mis korralikult ka teeäärset metsa valgustab, aga vihmase ilmaga on selle apastraadiga asfaldil ikka väga pime sõita, no mida sa kahest õnnetust H4-st ikka tahad, kui nad pool ilma ära peavad valgustama. Riiulist leitud ja külge installeeritud Hella Jumbod lahendasid probleemi ning lisalaternate ja põhilaternate kombo sai väga hea, valge on nii teeäär, kui ka märg asfalt. Ühesõnaga, lisakaugtuled on W638-l must be.