04-01-2016, 11:09 AM
see nädalavahetus sain siis viis-liitrit-sajale kütusekulu tumedat poolt nautida - mootori temp üle 40 ei läinud ja tuba nagu hundilaut. Olin linnas töristades seda tendentsi juba märganud ja igaks petteks lasin termostaadi ära vahetada - kasu mitte midagi. Väike vihane googeldamine ütles, et see pisike radikas suure radika kohal, mida mina taskulambi valgel õliradikaks pidasin, teebki talvel kogu jahutustöö ära. Jäi küsimus, et kas sellel pisikesel on oma termostaat ka? Tartust tagasisõiduks väänasin sellele eraldi papitüki ümber ja sai lahtiste jopehõlmadega sõita, aga õige see värk pole.
Küsin ka selle "ahikütte" nupu kohta, mis kesktunneli tagaotsas asub. Peaks mingit lisakütet manipuleerima, aga tagasisõidul ma sellest sotti ei saanud, nii põleva kui kustus tulega oli toas ühtemoodi soe. Kummas asendis see peaks olema ja kuidas kontrollida, kas see jupstükk üldse töötab? Minu loogika ütleb, et kui nupul on OFF kirjutatud, siis nupu vajutamine ja tule põlemapanek annab autole käsu et "ära küta".
![[Pilt: 13%20jan%20016.jpg]](http://www.starpartz.co.uk/images/uploads/13%20jan%20016.jpg)
Siinkohal sooviksin tänada MB inseneride veojõukontrolli, ilma milleta ma poleks eile koju jõudnud.
Küsin ka selle "ahikütte" nupu kohta, mis kesktunneli tagaotsas asub. Peaks mingit lisakütet manipuleerima, aga tagasisõidul ma sellest sotti ei saanud, nii põleva kui kustus tulega oli toas ühtemoodi soe. Kummas asendis see peaks olema ja kuidas kontrollida, kas see jupstükk üldse töötab? Minu loogika ütleb, et kui nupul on OFF kirjutatud, siis nupu vajutamine ja tule põlemapanek annab autole käsu et "ära küta".
![[Pilt: 13%20jan%20016.jpg]](http://www.starpartz.co.uk/images/uploads/13%20jan%20016.jpg)
Siinkohal sooviksin tänada MB inseneride veojõukontrolli, ilma milleta ma poleks eile koju jõudnud.