28-12-2015, 10:07 PM
(28-12-2015, 08:41 PM)92S500 Kirjutas:(28-12-2015, 12:04 AM)heiko190 Kirjutas:(27-12-2015, 11:56 PM)hents99 Kirjutas: Süütejärjekord vale? Poolide juhtmed vahetuses?
Kui sul on 6-silindrilise hooratas ja säde olemas, siis on süütejärjekord vms vale.
.....kuigi. Kas W210 M104 mootoril polnud mitte nukkvõlli asendi andur hall tüüpi(3 juhtmega), vanematel oli VR tüüpi nagu väntvõlli andur (varjestatud 2 juhet). Sealt võib tulla erinevus.
sellel mootoril on küll nukkvõlli asendi andur 3 juhtmega
sellel juhul tuleks teine mootori juhtmestik ka panna w124 oma .Imelik et säda vahel tuleb siis kaob ära ja siis jälle tagasi ja tahab käima minna aga teeb pauku jne
Mis aasta auto pealt see w210 M104 on? Minuteada viimased (plastik poolide kattega) tulid juba 6 eraldi poolidega. Vahepealsed M104-jad on aga 3 pooli ja wasted-spark süütega. Kui sul mootoril on 6 eraldi süütepooli, siis vaja juhtmestik ringi teha ja (või) installida 3 pooli + küünlajuhtmed. Kõige kindlam oleks w210 ecu, kuid siis pead immoga jändama hakkama.
Ma paigaldasin kunagi ühe viimase otsa (1998) m104 3.2 mootori w202 kerele, ja siis sai ka kogu w210 immo majandus peale aretatud, et asi käivituks.
EDIT: Viimase otsa M104-jad on ka 60-2 hammasvööga trigger-iga jne. See tähendab et pead ka hooratta vahetama välja. Soovitan kogu mootori elektriskeemi üle vaadata. Kardan, et w124 ecuga seda käima saada on paras peavalu.
Vigasi nagu aru olen saanud on nukka andur. Mul 3 klemmiga aga peaks olema 2 klemmiga seega pean kogu mootori juhtmestiku ringi viskama ja 2 klemmiga nukkvõlli anduri Peale panema .Homme peaks saama asjad kätte siis annan märku .A Ja sellel mootori on 3 sūūtepooliga