16-12-2015, 08:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2015, 11:51 AM ja muutjaks oli hents99.)
Replica jah. Aga keretükid on kõik originaalosad.
Siin pidi 1 originaal olema...
Täna olime teises garaazis, Brabuse kõrval, kuigi neid jagub igale poole, ka sinna, kus meie olime leidus vähemalt 2tk. Põhiliselt tegeleti MB, BMW ja Porschedega.
Brabuse garaazist sõitis just välja üks G-klass....mis värskelt valmis sai, tuuniti kõike, rohkem vist polegi vaja öelda.
Seal garaazis, kus olime meie, oli päris tutikas G63, millele läks külge süsinikust body kit. Pidi minema mingile näitusele, mis siin kohe-kohe tuleb. Ilus oli, kahjuks pilti ei teinud, liiga ilus oli. Originaalkapott, täiesti uus, vedeles lihtsalt prügihunniku kõrval
Meil aga oli jälle paar tagasilööki. Nimelt pole siiani saanud Mercedes-Benz sidurit lahutama. Homme tuleb kast maha võtta ja vaadata, mis värk on. Täna vahetasime siduri silindri, aga tundub, et viga on seespool. Kõik jupid on uued, aga võibolla ei oli sidurikorv päris see, mis olema peab.
Juppide sebimine võtab siin palju aega, vajalikud poed ja metallitöökojad on kõik erinevatest linna otstes ja suht tavaline on lõunapaus kella ühest kuni nelja-viieni, kuigi mitte igas kohas. Tuuningu poed on väiksed, täis kvaliteetseid juppe, aga põhiliselt Japsidele ja LS1 mootoriga usakatele. Hinnad on päris head, odavamad kui meil.
Düno aeg pressib peale (homme kell 10, meie aja järgi kell 8 ja kasti läheme maha võtma kella 7-8 paiku) ja kui me homme ei jõua seadistada, siis pean ilmselt varsti jälle tulema, mis polegi väga paha mõte. Dünos on huvitav see, et autod, mida tuunitakse on pagid (turboga elajad ca 300-400hp, kõrbes sõidavad)Patrolid ja Länkarid, mitte sportautod. V8 mootoritega ja enamusel on ülelaadijad. Kusjuures Toyota originaal ehk TRD (Toyota Racing Department), väga kallis. Kas just paljudel, aga neil on 600-800hp.
Mõne päeva jooksul on tuuninguhuvilisi päris palju, kes mingeid juppe tahavad jne.
Lisaks mersule oli probleeme käru vedukiga. Chevyl lahkus esimene rattalaager.
Tänaseks polegi G klass enam nii lahe nagu varem, neid on lihtsalt igal pool, vähemalt siin. Ja enamus on AMG mudelid. 500/550 mudeleid on väga vähe.
Nagu sellelgi pildil....tahtsin hoonetest pilti teha, aga üks valge V8 biturbo elukas jäi ikka ette....
Siin pidi 1 originaal olema...
Täna olime teises garaazis, Brabuse kõrval, kuigi neid jagub igale poole, ka sinna, kus meie olime leidus vähemalt 2tk. Põhiliselt tegeleti MB, BMW ja Porschedega.
Brabuse garaazist sõitis just välja üks G-klass....mis värskelt valmis sai, tuuniti kõike, rohkem vist polegi vaja öelda.
Seal garaazis, kus olime meie, oli päris tutikas G63, millele läks külge süsinikust body kit. Pidi minema mingile näitusele, mis siin kohe-kohe tuleb. Ilus oli, kahjuks pilti ei teinud, liiga ilus oli. Originaalkapott, täiesti uus, vedeles lihtsalt prügihunniku kõrval
Meil aga oli jälle paar tagasilööki. Nimelt pole siiani saanud Mercedes-Benz sidurit lahutama. Homme tuleb kast maha võtta ja vaadata, mis värk on. Täna vahetasime siduri silindri, aga tundub, et viga on seespool. Kõik jupid on uued, aga võibolla ei oli sidurikorv päris see, mis olema peab.
Juppide sebimine võtab siin palju aega, vajalikud poed ja metallitöökojad on kõik erinevatest linna otstes ja suht tavaline on lõunapaus kella ühest kuni nelja-viieni, kuigi mitte igas kohas. Tuuningu poed on väiksed, täis kvaliteetseid juppe, aga põhiliselt Japsidele ja LS1 mootoriga usakatele. Hinnad on päris head, odavamad kui meil.
Düno aeg pressib peale (homme kell 10, meie aja järgi kell 8 ja kasti läheme maha võtma kella 7-8 paiku) ja kui me homme ei jõua seadistada, siis pean ilmselt varsti jälle tulema, mis polegi väga paha mõte. Dünos on huvitav see, et autod, mida tuunitakse on pagid (turboga elajad ca 300-400hp, kõrbes sõidavad)Patrolid ja Länkarid, mitte sportautod. V8 mootoritega ja enamusel on ülelaadijad. Kusjuures Toyota originaal ehk TRD (Toyota Racing Department), väga kallis. Kas just paljudel, aga neil on 600-800hp.
Mõne päeva jooksul on tuuninguhuvilisi päris palju, kes mingeid juppe tahavad jne.
Lisaks mersule oli probleeme käru vedukiga. Chevyl lahkus esimene rattalaager.
Tänaseks polegi G klass enam nii lahe nagu varem, neid on lihtsalt igal pool, vähemalt siin. Ja enamus on AMG mudelid. 500/550 mudeleid on väga vähe.
Nagu sellelgi pildil....tahtsin hoonetest pilti teha, aga üks valge V8 biturbo elukas jäi ikka ette....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering