10-12-2015, 08:37 AM
(09-12-2015, 11:50 PM)kaupo51 Kirjutas: Teemaalgataja autot testiti ilmselt Bosch testriga KTS. Sellele viitab programmi ESItronic 2.0 kasutamine. Autol Bosch toitesüsteem, siis võib teda testida ka Bosch testriga. Eks hr.Võsa, ei pea alati STAR olema
Kuna mul täna juhuslikult oli kodus kaasas üks analoogne arvuti, millel peal ESItronic programm, siis panin selle huvi pärast käima ja vaatasin remondijuhiseid. Remondijuhis väidab, et näiteks W210 E270 CDI (125 kw OM 612.961), millel peal Bosch engine management EDC15C6, tohib olla kõikumine -2...+2 mm3.
...
Nõus, et pädev Diagnostik saab kaudsete meetoditega ka infot kätte. Paraku mitte kõike. Või julged väita, et suudad KTSiga saada ligi W211 reaalandmetele ning suhelda iga plokiga?
Parandagu mind nüüd targemad, aga teemaalgataja toodud numbrid ei ole mitte tsüklietteande ebaühtlused, vaid nurkkiirenduse suhtarvud, mida rehkendatakse kaardilt väljaloetava ja tegelikult väljakukkunu vahest. Kindel saab olla muidugi ainult neis mõõtmistes, mis on tehtud mahavõetud pihustist n tsükli koguseid mõõtes ning pihustuskvaliteeti hinnates stendis.
Igasugused kaudsed mõõtmised eeldavad mõõdetava süsteemi hingeelu väga täpset tundmist, et saada tõest pilti. Muidu lähebki iga moonutatud signaali peal aju vahetusse, sest nii ütleb tarkvara