09-12-2015, 11:52 PM
(09-12-2015, 11:31 PM)laf1247 Kirjutas:Köige huvitavam asja juures on see,et see teenindus kus möötmine teostati soovitas mul vahetada 1 , 2 ja 4 nda ....väga omapärane.Samas vöib olla ,et tegemist oli nö.rikkis telefoniga...yks ytles teisele ,et see ytleks kolmandale kes ytles mulle mida tegema peab(09-12-2015, 11:08 PM)v6sa Kirjutas:(09-12-2015, 10:47 PM)laf1247 Kirjutas: Vahetama peaks 3nda ja 5nda silindri pihustid.
Kolmandast saan aru, kuna see on >5, aga miks viienda? Maailmafoorumid väidavad, et korrektsioonarvud alla viie pole mureks ja miinuseid ei arvestata üldse.
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=96102
Vaatama peaks alati ainult + poolel olevaid väärtusi, kus juhtplokk üritab korrigeerida mootoritööd pihustuskogust suurendades (etteantud väärtusest suurem pihustuskogus, viitab vigasele pihustile)
- poolega pihustite väärtused tasakaalustavad teisi pihusteid. Pihustus korrektuuride keskmine peaks ideaalis olema alati 0
Etteantust aeglasema mootori nurkkiirenduse korral pihustuskogust suurendatakse ja vastupidi.
Tunda annab mootoritöös kindlasti juba väärtus üle +2.5