09-12-2015, 11:50 PM
Teemaalgataja autot testiti ilmselt Bosch testriga KTS. Sellele viitab programmi ESItronic 2.0 kasutamine. Autol Bosch toitesüsteem, siis võib teda testida ka Bosch testriga. Eks hr.Võsa, ei pea alati STAR olema
Kuna mul täna juhuslikult oli kodus kaasas üks analoogne arvuti, millel peal ESItronic programm, siis panin selle huvi pärast käima ja vaatasin remondijuhiseid. Remondijuhis väidab, et näiteks W210 E270 CDI (125 kw OM 612.961), millel peal Bosch engine management EDC15C6, tohib olla kõikumine -2...+2 mm3.
Tegelikult olen oma töö tõttu vestelnud ka erinevate diislimeestega neil teemadel ja paljud neist väidavad, et ega sa auto peal ikka päris õiget pilti ei saagi kätte. Pihustid maha ja stendi ja siis alles näed ära, milline pihusti töötab korralikult ja milline mitte. Muidugi on see omanikule lisakulu. Mida siis soovitada. Kindla peale minek on kõik ära vahetada
Ah jaa kompressiooni tasub ka mõõta igaks juhuks.
Nüüd võite mulle vastu vaielda.
Kuna mul täna juhuslikult oli kodus kaasas üks analoogne arvuti, millel peal ESItronic programm, siis panin selle huvi pärast käima ja vaatasin remondijuhiseid. Remondijuhis väidab, et näiteks W210 E270 CDI (125 kw OM 612.961), millel peal Bosch engine management EDC15C6, tohib olla kõikumine -2...+2 mm3.
Tegelikult olen oma töö tõttu vestelnud ka erinevate diislimeestega neil teemadel ja paljud neist väidavad, et ega sa auto peal ikka päris õiget pilti ei saagi kätte. Pihustid maha ja stendi ja siis alles näed ära, milline pihusti töötab korralikult ja milline mitte. Muidugi on see omanikule lisakulu. Mida siis soovitada. Kindla peale minek on kõik ära vahetada
Ah jaa kompressiooni tasub ka mõõta igaks juhuks.
Nüüd võite mulle vastu vaielda.