09-12-2015, 11:31 PM
(09-12-2015, 11:08 PM)v6sa Kirjutas:(09-12-2015, 10:47 PM)laf1247 Kirjutas: Vahetama peaks 3nda ja 5nda silindri pihustid.
Kolmandast saan aru, kuna see on >5, aga miks viienda? Maailmafoorumid väidavad, et korrektsioonarvud alla viie pole mureks ja miinuseid ei arvestata üldse.
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=96102
Vaatama peaks alati ainult + poolel olevaid väärtusi, kus juhtplokk üritab korrigeerida mootoritööd pihustuskogust suurendades (etteantud väärtusest suurem pihustuskogus, viitab vigasele pihustile)
- poolega pihustite väärtused tasakaalustavad teisi pihusteid. Pihustus korrektuuride keskmine peaks ideaalis olema alati 0
Etteantust aeglasema mootori nurkkiirenduse korral pihustuskogust suurendatakse ja vastupidi.
Tunda annab mootoritöös kindlasti juba väärtus üle +2.5
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020