09-12-2015, 10:18 PM
(09-12-2015, 11:16 AM)v6sa Kirjutas:ei ,ei mis plärtsuma .jäta nyyd...(09-12-2015, 12:42 AM)kaitsik77 Kirjutas: Nii siis ,seoses mootori puterdamisele(just eriti kylmast peast)käisin täna pihustite testis.Tulemused järgmised;
silinder 1 -1,7
silinder 2 -3,1
silinder 3 5,1
silinder 4 - 5,0
silinder 5 2,3
...
Millise riista pealt need korrektsiooniarvud on? STAR? Kas mõõdeti ka reaalselt lekkivaid koguseid?
3 ja 4 on peedid, 2. kehva ning ega 1 ja 5 ka mingid präänikud ole.
Kas 3. ja 4. silindri surved ka mõõdeti? Korrektsioonarv on üldine näitaja, mis iseloomustab ühe tsükliga saadud nurkkiirenduse erinevust võrreldes teoreetilisega. Paraku sõltub see lisaks pihustile ka kolvigrupi seisukorrast. Muu hulgas kõver keps ajab numbri kõrgeks, kuna põlemiskambri suurema mahu tõttu on põlemine kehvem.
See viimane on siis lihtsalt aruteluks, ära siis jälle plärtsuma kuku!
Aga mis puudutab seda et millega tehti siis selle paberi peal loeb igast jama ,,,muu hulgas ESItronic 2.0 Bosch mootorinohjaus ,määrienvertailu(eesti keeles siis mootorijuhtimine ,koguste vördlus
ma ei tea kas see ytleb midagi?yldiselt ei saa ma neist asjadest halligi aru kaugelt ehk midagi koidab,seetöttu ka uurin enne kui jälle midagi ostan
Mind huvitaks ,et mitme pihusti vahetamisega peaks alustama ja millistega ja mida peaks veel teha vöi konttrollida laskma .Saan aru ,et köik oleks hea vahetada aga neil hind suht karm....