01-12-2015, 11:34 PM
Teen siia ka oma teema ära.
Kõik sai alguse sellest, et sõber rääkis, et ta tõi endale Leedust ühe kompu A4 Audi ja peab nüüd Mercedes-Benz müümisega ennast vaevama hakkama. Jäime pikemalt juttu ajama ja kuna mu 500-eurine kolimisteks-remontideks ostetud universaalkerega vectra hakkas oma eluea lõppu jõudma, sai Mercedes-Benz üle vaadatud. Esialgu tugevaid emotsioone ei tekkinud, aga kuna sõber ei viitsinud autot läbi portaalide sadadele tilganäppijatele näitamas käia ja ma teadsin, et ta mulle rämpsu ei müüks, leppisime hinna kokku ja nii ta mulle õuele jõudiski. Pärast paarisadat kilomeetrit sai aga masinaga ära harjutud ja nenditud, et pole mingit põhjust kahetsemiseks.
Niisiis, foorumireeglistiku järgi erinevaid parameetreid:
1999 aastast
2.2 CDI, mis toodab 92kw
Manuaalkast
Must ja sedaan
Sees riidest sisu
Esimesed aknad käivad nupuga, tagumised lihasjõuga
Läbisõit: 253 000 kanti, kes seda ikka jälgib
Head:
+ maanteel ca 5 liitrit sajale, samas jõudu jagub
+ sisu eeskujulikus korras
+ kerelt leitud kokku 3 roostetäppi
+ järgiaidatud Hertz'i helisüsteem
Vead:
- käivitub harjumatult raskelt. Aga teeb alati, nii soojalt kui külmalt, täpselt ühepalju kordi öök-öök ja läheb ikka. Väidetavalt olevat talvel täpselt sama palju öök-öök teinud ja ka läinud.
- kondi radikasse minev toru lekib klambri juurest, pakkuge lahendusi.
- aku on lahtiselt, kolksub lamavatest politseinikest üle sõites
15.08 sai 150 euri auto pihta visatud
6 liitrit õli + filter + õlipunn + kütusefilter + õhufilter + gabariidituli + taga numbritule vahetamine, milleks pidi pool luuki laiali võetama.
Hetkeseisuga siis 4 kuud minu käes olnud ja ei kurda.
Pärast mündikas loputamist:
![[Pilt: th_2015-08-04%2013.51.07.jpg]](http://i60.photobucket.com/albums/h10/randomhero5_album/th_2015-08-04%2013.51.07.jpg)
Käib metsas ka ära kui vaja
Kõik sai alguse sellest, et sõber rääkis, et ta tõi endale Leedust ühe kompu A4 Audi ja peab nüüd Mercedes-Benz müümisega ennast vaevama hakkama. Jäime pikemalt juttu ajama ja kuna mu 500-eurine kolimisteks-remontideks ostetud universaalkerega vectra hakkas oma eluea lõppu jõudma, sai Mercedes-Benz üle vaadatud. Esialgu tugevaid emotsioone ei tekkinud, aga kuna sõber ei viitsinud autot läbi portaalide sadadele tilganäppijatele näitamas käia ja ma teadsin, et ta mulle rämpsu ei müüks, leppisime hinna kokku ja nii ta mulle õuele jõudiski. Pärast paarisadat kilomeetrit sai aga masinaga ära harjutud ja nenditud, et pole mingit põhjust kahetsemiseks.
Niisiis, foorumireeglistiku järgi erinevaid parameetreid:
1999 aastast
2.2 CDI, mis toodab 92kw
Manuaalkast
Must ja sedaan
Sees riidest sisu
Esimesed aknad käivad nupuga, tagumised lihasjõuga
Läbisõit: 253 000 kanti, kes seda ikka jälgib
Head:
+ maanteel ca 5 liitrit sajale, samas jõudu jagub
+ sisu eeskujulikus korras
+ kerelt leitud kokku 3 roostetäppi
+ järgiaidatud Hertz'i helisüsteem
Vead:
- käivitub harjumatult raskelt. Aga teeb alati, nii soojalt kui külmalt, täpselt ühepalju kordi öök-öök ja läheb ikka. Väidetavalt olevat talvel täpselt sama palju öök-öök teinud ja ka läinud.
- kondi radikasse minev toru lekib klambri juurest, pakkuge lahendusi.
- aku on lahtiselt, kolksub lamavatest politseinikest üle sõites
15.08 sai 150 euri auto pihta visatud
6 liitrit õli + filter + õlipunn + kütusefilter + õhufilter + gabariidituli + taga numbritule vahetamine, milleks pidi pool luuki laiali võetama.
Hetkeseisuga siis 4 kuud minu käes olnud ja ei kurda.
Pärast mündikas loputamist:
![[Pilt: th_2015-08-04%2013.51.07.jpg]](http://i60.photobucket.com/albums/h10/randomhero5_album/th_2015-08-04%2013.51.07.jpg)
Käib metsas ka ära kui vaja
![[Pilt: th_362.jpg]](http://i60.photobucket.com/albums/h10/randomhero5_album/th_362.jpg)