29-11-2015, 11:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2015, 11:37 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Mis seal ikka olla saab, OM603 on pommikindel, kui ei käivitu, aga pöörleb, siis kas ei saa kütet peale või hõõgküünlaid ei võeta järgi. Kuna enne panid puhuriga käima, siis arvatavasti viga hõõgküünaldes.
Keera pihusti pealt üks toru lahti ja anna starterit, kui kütust pritsib, siis kütus on olemas. Selleks, et pihusti avaneks, peab kõrgsurvepumbalt tulev surve olema ~ 100 bar, aga reeglina on tunduvalt suurem. Sellele mootorile pandud pihustite tehasepoolsed avanemisrõhud on 115 või 135 bar.
Kas hõõgküünaldele tuleb vool peale? - dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Küünalde relee asub juhipoolse esitule taga rattakoopa peal.
Kontrolli juhendis viidatult, kas küünlajuhtmed ja küünlad on korras. Kas relee klõpsub süüte sisse keeramisel? Kui võtad küünlajuhtmete otsa lahti, siis mõõda multimeetriga pinget, + ots pinni peale, - ots kerre või aku - klemmile. Võid testida ka 12V lambiga, kui multimeetrit käepärast pole.
Kui need tegevused tehtud, siis 85% tõenäsusega viga leitud. Anna siis teada kuidas läks.
Keera pihusti pealt üks toru lahti ja anna starterit, kui kütust pritsib, siis kütus on olemas. Selleks, et pihusti avaneks, peab kõrgsurvepumbalt tulev surve olema ~ 100 bar, aga reeglina on tunduvalt suurem. Sellele mootorile pandud pihustite tehasepoolsed avanemisrõhud on 115 või 135 bar.
Kas hõõgküünaldele tuleb vool peale? - dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Küünalde relee asub juhipoolse esitule taga rattakoopa peal.
Kontrolli juhendis viidatult, kas küünlajuhtmed ja küünlad on korras. Kas relee klõpsub süüte sisse keeramisel? Kui võtad küünlajuhtmete otsa lahti, siis mõõda multimeetriga pinget, + ots pinni peale, - ots kerre või aku - klemmile. Võid testida ka 12V lambiga, kui multimeetrit käepärast pole.
Kui need tegevused tehtud, siis 85% tõenäsusega viga leitud. Anna siis teada kuidas läks.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!