21-11-2015, 03:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2015, 03:07 AM ja muutjaks oli Heinar.)
Kapoti all kaitse nr.4 toidab siis puhuri mootorit. + jookseb sealt otse mootorisse ja - kaudu reguleeritakse mootori pöördeid. Selleks mootori juures ka regulaator.
Regulaator saab veel süüte + ja signaali kliima ajust(W140 puhul 1...6V). 1V min pöörded ja 6V siis max pöörded. Nähtavasti seal sama teema. Saad nii kontrollida, kas regulaator saab signaali ja toite peale. Võivad ka mootori harjad läbi olla aga alati saad ju mootorile otse massi peale anda.
W140-el lülib see EC nupp kompressori välja lihtsalt.
W140-el pole see regulaator kõige töökindlam, vähemalt B-osa. Üks masin sai ainult 30 km sõita ja oligi kõik.
Eelnev jutt oli võetud punni näitel(W210), kuna sa pole märkinud mis masin sul on.
Regulaator saab veel süüte + ja signaali kliima ajust(W140 puhul 1...6V). 1V min pöörded ja 6V siis max pöörded. Nähtavasti seal sama teema. Saad nii kontrollida, kas regulaator saab signaali ja toite peale. Võivad ka mootori harjad läbi olla aga alati saad ju mootorile otse massi peale anda.
W140-el lülib see EC nupp kompressori välja lihtsalt.
W140-el pole see regulaator kõige töökindlam, vähemalt B-osa. Üks masin sai ainult 30 km sõita ja oligi kõik.
Eelnev jutt oli võetud punni näitel(W210), kuna sa pole märkinud mis masin sul on.