18-11-2015, 10:54 PM
(18-11-2015, 11:07 AM)Yksix Kirjutas: Kõik õige, kuid mõtlesin rohkem mudelispetsiifilisi võtteid.
Need võtted W210 puhul ei kehti, kuna kere kvaliteet eriti halb.Mina panustaksin hoopis liiklusohtlike detailide järelvalvele, nagu esivedrude ülemised kannud, mis rebenevad küljest lahti, lääbadele, mis tänu plastikkatetele koguvad soola enda sisse ja mädanduvad, piduritorudele, mis lihtlabaselt roostetavad läbi.Jälgida tuleb ka tagasilla kinnitusi ja akualust põhjaplekki.Korrosionitõrje pole paha mõte haljale plekile, aga kuidas seda teha olemasoleva kaitsekihi alla.Ja seal roostet nagu putru.Aku kontroll eeldab ka seda, et laadimise poolega kõik korras.Hooldatud auto muidugi peab kordades kauem vastu, kuid see ainult reanimatsiooni pikendamine.You`tubis palju videosid antud mudeli katsetustest, kui kõik tehtud normaalses keskkonnas, mitte soolavannis. Ja sellest on kahju....