18-11-2015, 10:11 PM
Tere,
Üldiselt on nii, et kui välismaa auto on normaalselt hooldatud ja sellega sõidetakse regulaarselt ehk see on igapäevakasutuses, pole temaga üldse midagi tarvis teha, olgu tulekul suvi, talv või pikem reis.
Miinuskraadid on lihtsalt heaks indikaatoriks ja toovad mõnikord välja asju, mis olid juba nagunii omadega läbi (nagu aku vms), sest kui auto mõni osa külmaga alt veab, oli ta tegelikult juba katki ja vajas remonti või vahetamist.
Ühesõnaga, kui autot normaalselt hooldada ja regulaarselt pesta, siis muud muret polegi. See kehtib eriti Mercedeste puhul, sest nad on igati tugevad masinad, millel ei kuku ka väga käreda külmaga naljalt juppe küljest.
Tauno
Üldiselt on nii, et kui välismaa auto on normaalselt hooldatud ja sellega sõidetakse regulaarselt ehk see on igapäevakasutuses, pole temaga üldse midagi tarvis teha, olgu tulekul suvi, talv või pikem reis.
Miinuskraadid on lihtsalt heaks indikaatoriks ja toovad mõnikord välja asju, mis olid juba nagunii omadega läbi (nagu aku vms), sest kui auto mõni osa külmaga alt veab, oli ta tegelikult juba katki ja vajas remonti või vahetamist.
Ühesõnaga, kui autot normaalselt hooldada ja regulaarselt pesta, siis muud muret polegi. See kehtib eriti Mercedeste puhul, sest nad on igati tugevad masinad, millel ei kuku ka väga käreda külmaga naljalt juppe küljest.
Tauno